goggen92 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Min w800i er jeg veldig fornøyd med, men plutselig når jeg skulle ta bilder hopper den bare ut. jeg lurer på om jeg skal lagre alt jeg har og ta "tilbakestill inst." eller "tilbakestill tlf." jeg prøvde å gjøre det ,men jeg vet ikke hvor jeg kan finne koden..... håper noen vil hjelpe meg og takker for at du leste innlegget. mvh goggen92. Endret 24. oktober 2006 av goggen92 Lenke til kommentar
Kern Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sikkerhetskoden som standard til SE er 12345. Får du åpnet kameraet? Hopper den ut når du skal ta bildet, altså etter du har fått zoomet osv.? Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 jeg kommer inn på kameraet og tar bilde, men da hopper den bare ut også blir det ikke lagret noen plass... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du kan jo alltids prøve å oppdatere den. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 hvordan oppdaterer jeg telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå