vegard__v Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei:) Så den naturlige formede isfuglen her når jeg var på Svellnosbreen(Eventyrisen) i Jontunheimen i sommer. Isen der hadde ganske kraftig blåskjær men jeg fikk det ikke helt med på bildet, så jeg la til litt i PS elements. Bildet er croppet en del også men utenoom det har jeg ikke gjort noe. Lurer på hva jeg kunne gjort for å fått med mere av blåskjæret(eller er det kamera? kameraet er et Canon PoowerShot S3IS), og hvis det noe annet jeg kunne gjort for at bilde skulle blitt bedre. Burde jeg stilt inn hvitbalansen manuelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror - som du nevner - at hvitbalansen er nøkkelen her. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal du ha gjort noe skikkelig må du gjøre det selv Lenke til kommentar
vegard__v Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 heheh, kan se sånn ut:) Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Men jeg syntes ikke blåskjæret gjorde noe galt i dette bildet. Me like! Det eneste jeg kan kommentere er vel at isen er litt skitten, noe som kanskje kan photoshoppes bort hvis du er litt dyktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå