dTd Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! jeg handlet fra netshop noen uker siden, så kom jeg fram til at minne brikkene og det ene skjermkortet ikke fungerte... så jeg sendte de tilbake på forrige onsdag, altså over 1 uke siden... rundt forrige helg så sendte jeg mail og spurte de hva som skjer med varene, de svarte at det ble sent ut beskjed straks teknikerne var ferdig med å se på varene. så sendte jeg ny mail i går om hva som skjer med varene og jeg har fortsatt ikke fått noe svar.... er det normalt at det tar så lang tid? om jeg ikke husker helt feil så hadde jeg varene innen 1 uke fra komplett.no Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det varierer, spørs hvor mye teknikerene har og gjøre. Ikke bli overasket om det tar en uke til. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 de kunne i hvertfall informert om de i det hele tatt har fått varene da.... uff... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Det er eg enig i. En liten e-post om at varene er motatt, og en når de er ferdigsjekket. Netshop!, leser dere dette? Gjelder også andre webshoper. Endret 2. september 2006 av Thorvald Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 En kamerat hadde ett defekt hovedkort som han leverte til rep hos NetshopOslo, og når det tok over 1 uke så fikk han nytt i stedet, dette skjedde 2 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå