Gå til innhold

Hva er din favorittrett?

wilzoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting slår kylling her i huset. Kjøp en nygrillet kylling fra ferskvaredisken, lag ris, salat og en god saus. Voila! Kylling er det beste kjøttet, syns jeg.

Ellers står sjømat og skalldyr høyt på menyen. Hummer, krabbe, kreps, reker, blekksprut, snegler... og selvfølgelig mye fisk som f.eks. steinbit og laks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dagens favoritt: Har vært på en hasardiøs tur over grensen (Strømstad, og jada masa, jeg smugler så det griner :yes: ). Vel hjemme tar jeg for meg en "ferdigpizza" str. Texas, og topper denne med Masdamer, Edamer, løkringer, grønn paprika, og sist men ikke minst: Knivhakket ferskt oksekjøtt tilsatt bare en hel hvitløk (jeg kommer sikkert til å få være i fred på family sports club imorgen :love: ) 10 stk chilipepper, en knivsodd salt og rikelig med nykvernet pepper. Denne suspekte blandingen formes som små djevelske kjøttboller, og danderes med et elegant hoftevrikk som topping. Tilslutt et raust dryss med oregano, og basilikum over herligheten. Stekes til den er mer enn gylden, be en lynhurtig bordbønn, og med nykvessede tannebisser er det bare å la slurva gå ... :w00t:

Lenke til kommentar

Theatercaféen hadde en 3-retter med ytrefilet (skikkelig mør og saftig!) som hovedmåltid, og crême brulé til dessert blandt annet, og noe salat + balsamico-eddik til forret. Det var antakeligvis det beste jeg har spist.

Det neste beste jeg har spist, er antakeligvis stor medium kebab fra Gran Pizza og Kebab Hus (orddelingsfeilene ikke min feil). Sinnsykt god, så den har jeg spist en del stykker av. Kebabmannen har blitt glad i oss, så han lager "spesialkebab" =)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hjemmelaga pizza !:cool: Med masse hvitløk å løk! Skal ha det nå! MMmm, gleder meg:)

6827022[/snapback]

Kos deg, eeh nå tryller kona opp en kanin av hatten, eller en velmørnet filet Mignon som hun har tilberedt i mitt fravær, okidoki gir meg mulighet til å åpne en flaske Jacob's Creek som perfekt følge i en kulinarisk Polonese. Kald pizza er nokså digg også :love:

Lenke til kommentar
Dagens favoritt: Har vært på en hasardiøs tur over grensen (Strømstad, og jada masa, jeg smugler så det griner :yes: ). Vel hjemme tar jeg for meg en "ferdigpizza" str. Texas, og topper denne med Masdamer, Edamer, løkringer, grønn paprika, og sist men ikke minst: Knivhakket ferskt oksekjøtt tilsatt bare en hel hvitløk (jeg kommer sikkert til å få være i fred på family sports club imorgen :love: ) 10 stk chilipepper, en knivsodd salt og rikelig med nykvernet pepper. Denne suspekte blandingen formes som små djevelske kjøttboller, og danderes med et elegant hoftevrikk som topping. Tilslutt et raust dryss med oregano, og basilikum over herligheten. Stekes til den er mer enn gylden, be en lynhurtig bordbønn, og med nykvessede tannebisser er det bare å la slurva gå ... :w00t:

6826999[/snapback]

Dette hørtes meget sært ut, var det godt? Så mye ting som setter en så sterk smak sammen må bli noe litt for seg selv kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...