Gå til innhold

Hva er din favorittrett?


wilzoo

Anbefalte innlegg

Det beste måltidet jeg noensinne har spist må være finnbiffen jeg fikk etter helvetesuken i militæret. Var første varme måltidet jeg spiste etter en uke med øvelser i pøsende regn, hinderløyper, gjørmebad, passvass og greier. ALDRI har mat smakt så godt, var helt rått. Synes fremdelkes finnbiff er fantastisk godt, men når ikke helt opp.

 

Den absolutte favorittretten min en skikkelig god hjemmelaget lasagne, med masse ostesaus og tomatsaus, godt med hvitløk, en frisk salat til, nystekte baguetter og at stort glass iskald Cola uten isbiter i :D

 

Drikker veldig sjelden brus, men til slik mat er det faktisk fantastisk! Er ikke typen som drikker vin, men tror at det sikkert er veldig godt til også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste måltidet jeg noensinne har spist må være finnbiffen jeg fikk etter helvetesuken i militæret. Var første varme måltidet jeg spiste etter en uke med øvelser i pøsende regn, hinderløyper, gjørmebad, passvass og greier. ALDRI har mat smakt så godt, var helt rått. Synes fremdelkes finnbiff er fantastisk godt, men når ikke helt opp.

 

Den absolutte favorittretten min en skikkelig god hjemmelaget lasagne, med masse ostesaus og tomatsaus, godt med hvitløk, en frisk salat til, nystekte baguetter og at stort glass iskald Cola uten isbiter i :D

 

Drikker veldig sjelden brus, men til slik mat er det faktisk fantastisk! Er ikke typen som drikker vin, men tror at det sikkert er veldig godt til også.

6794150[/snapback]

 

Du har skjønt det, masse hvitløk :thumbup: ! Åsså hvitløks smør på baguettene åsså et glass cola med isbiter:) Det er godt det :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bestemors Grisemår er det beste som finst  :love:  synd vi kun har det i Julen  :hrm:

6794171[/snapback]

 

Hva i det hule heite er Grisemår? Er det en blanding av gris og mår ... :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Pinnekjøtt tror jeg er det beste jeg vet, men kan ha noe med at jeg bare spiser det på julaften :)

 

Ellers er kebab og kinesisk favoritten, all sterk kinesisk mat er herlig, tror den jeg liker best har opprinnelse i schezuandistriktet ellerno... Men en skikkelig god kebab med masse sterk saus er godt, både i full og edru tilstand :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg kan spise 2 grandiosaer på kort tid men UANSETT hvor sulten jeg er klarer jeg ikke å spise opp mer enn én pannekake eller en porsjon risengrynsgrøt. Strange..

6809278[/snapback]

 

Du må ikke spise panna sammen med kaken, ei heller bollen med grøten, så skal du se det går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...