wilzoo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, fant ikke en slik tråd og tenkte jeg skulle starte en Nevn gjerne fremgangsmåte du lager din favorittrett på. Min personlige favoritt må være pepperstek med hjemmelagde potetbåter med en veldig god saus. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 TACO! det er goodt. framgangsmåten vet vi alle =) Lenke til kommentar
robot Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Favorittmaten som jeg liker er pizza (helst hjemmelaget). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Min favorittrett må være noe jeg spiste for bare noen uker siden: Kalkunstek (!) med fløtegratinerte poteter. DET var snadder for mons. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Okay.. svindyr "andebryst på salatseng" er ikke å anbefale. Det er vel noe av det verste jeg noen gang har smakt! En god feit kebab er vel det beste jeg kan spise! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hmm. Må vere Taco og Pizza. Veldig godt og pizza er jo veldig enkelt da Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den beste retten på være en ordentlig biff med bernauses! Å potetbåter med hvitløksmør oppå PS. er bare 14 år, ekke så mange som jeg vet om som syns det er godt,hehe! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg elsker Taco stuing ala Trready. Ha i lasagneform: Sykt med nacho chips (sånne trekantformede) Altfor mye Santa Maria Extra Hot Taco Sause (Helst noen spiseskjeer) Opphakket avocado og agurk MYE revet ost Ferdig kjøttdeigblanding 15 min i ovnen. Servèr ris med gurkemeie. Ha innholdet i tortilla lefse. Vel bekomme. Ps: Ha en god del vann tilgjengelig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 En skikkelig kebab fra åsane grill må vel være det beste Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Digger alt som inneholder store mengder kjøtt. Biff, spare ribs, kebab og burgere er topp, men når jeg tenker meg om er en vellykket juleribbe sammen med poteter, surkål, tyttebærsyltetøy og annet digg tilbehør skylt ned med øl og akevitt, kanskje det beste jeg vet. Det meste av kinamat er også smaskens. Komle med pølse og salt kjøtt. Fårikål. Nå ble jeg skikkelig sulten. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den beste retten på være en ordentlig biff med bernauses! Å potetbåter med hvitløksmør oppåPS. er bare 14 år, ekke så mange som jeg vet om som syns det er godt,hehe! 6789108[/snapback] Helt enig! Okay, kanskje ikke med sausen da, men biff er konge! Gjerne med fløtegratinerte poteter til. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hmm, kansje en god cheesburger... Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Typsik norsk, det er meg (utenom innvoller og blodmat ) Liker veldig godt Lapskaus og pinnekjøtt. Ribbe er også veldig godt. Liker det meste av kjøtt. Måseegg er en delikatesse, som desverre bare er til å få tak i 1 gang i året. Biff er deilig med tilbehør, Finnbiff er godt ja kan ramse opp masse god mat. men generellt kjøtt er godt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har altfor mange favoritter, men ka ta dagens som er en Thailandsk nuddelsuppe. Da har vi dagen før kokt kraft på et raust stykke oksekjøtt, vann, salt, sitrongress, stjerneanis (herlig aroma) Nå mekker kona det hele sammen: Kraft skivet okskjøtt asiatiske kjøttboller (skikkelige sprettballer som man kan kyle i veggen uten prob ) tigerreker risnudler (må kokes møre på forhånd) Ingrediensene legges direkte i serveringsskålen, og kokende kraft helles over til det hele er dekket, legg over en tallerken, la stå 2-3 minutter (slik at rekene blir kokt) Smaksettes deretter med sukker, eddik, chilipepper (tørket), fiskesaus, fersk basilikum (hot basil), og bønneskudd. Ikke vær redd for å bruke rause mengder av disse tilsetningene. Nå skal jeg spise herligheten, lucky me Lenke til kommentar
oddity Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Høres godt ut, men litt for "hardt" så tidlig søndag morgen... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 1. Taco 2. Heimelaga pizza 3. Ferdig pizza 4. Pannekaker Men sjølve FAVORITTRETTEN, den som kjem FØR 1 er: PINNAKJØT!!! Slår alt, men eg tenkte eg ikkje satte det på lista fordi det er jo noko ein et ein gong i året, so eg droppa det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Sier aldri nei takk til en bolle Udon med sjøfrukter http://en.wikipedia.org/wiki/Udon Endret 3. september 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
oddity Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sier aldri nei takk til en bolle Udon med sjøfrukterhttp://en.wikipedia.org/wiki/Udon 6793754[/snapback] "Mmm, Udon. It's what's cooking." :!: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 "Mmm, Udon. It's what's cooking." :!: 6793838[/snapback] Komisk melding i enden av introduksjonen i den engelske wikipediaartikkelen ja :!: Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 En god indrefilèt med potetstappe og viltsaus. Snadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå