Gå til innhold

Er x1950xtx verdt 1000,- mer enn x1900xt ?

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok da kommer jeg med det ....

Eller det jeg planlegger å kjøpe da ...

dette og dette resten har jeg fra før av ....

Velger jeg x1900xt har jeg rådt til denne med IPS panel og det hele, men jeg har ikke rådt til den hvis jeg kjøper x1950xtx da må jeg nøye meg med min gamle 18,3" CRT på 1600x1200

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Hvis du ser litt lenger opp så ser du hva jeg har tenkt meg man for vel kome med det en gang til ....

PC,n jeg skal kjøpe er en blaning OC (overklokkings) og spille pc ....

Ok da kommer jeg med det ....

Eller det jeg planlegger å kjøpe da ...

dette og dette resten har jeg fra før av ....

Velger jeg x1900xt har jeg rådt til denne med IPS panel og det hele, men jeg har ikke rådt til den hvis jeg kjøper x1950xtx da må jeg nøye meg med min gamle 18,3" CRT på 1600x1200

Det som er merked med RØDT er en link

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

700W Fortron? Har du sett test av den psu-en, eller stoler du bare på merke og watt? Med en conroe går vel behovet for strøm ned, mens skjermkortet får det til å øke litt igjen... ergo; behovet for 700w er "over the hill and far away"... Kjøp en billigere 500w istedet, MIST feks.

Edit: Jeg vet ikke helt om det er korrekt, men jeg trodde nyere chipset var bedre å klokke. Ser at hovedkortet du har valgt har 965chipset, men det virker bra likevel.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

denne med 20,1" LCD eller denne med den gamle skjermen ?

Ta bort ca. 10% da jeg bestiller fra Norek og da blir det billigere enn PCutstyr ...

Liker også å ha litt safe klokke utstyr da jeg aldri har klokket sånn ordentlig før ...

Når det gjelder Trurst høytaleren så trenger jeg ikke så altdor høy og bra lyd bare jeg for med meg detaljene i lyden ... (Bor også hjemme så det blir skjeldent det blir så høyt)

X-FI lydkortet har jeg for detaljene ...

Vet jeg kan klokke XMS6400c4 til 1066Mhz på c5 men dominator brikkene er noe helt nytt som skal være gansske bra ...

JaJa sitter hos pappa nå så jeg må ut av pc'n nå ....

For fortsette å diskutere itt seinere :wee:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...