Exiqui Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg installerte windows vista 5536 RC1 eller noe slik.. også da jeg hadde installert vista og geforce vista driveren, så tenkte jeg at jeg ville kjøre dualview. Men jeg finner ikke noe instillinger til det. Spørsmålet mitt er, går det ann å kjøre dualview på den versjonen jeg kjører nå ? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, det går fint det. Gjør det titt og ofte med laptoppen og 24" skjermen min. Bare kobler til, trykker FN+F8 så funker det. Hvordan du gjør det på den stasjonære varierer litt, men vil vel virke å koble til skjermen, gå til skjerminstillinger i egenskaper, høyre klikke på skjerm 2, og velge Tilkoblet. Lenke til kommentar
Exiqui Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Men maskina finner liksom ikke den andre skjermen .. :/ peiling `? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Prøvd Høyre klikk\Personalize\Display settings\ Høyre klikk på Skjerm 2 og velg Attached og huk av Extend my desktop? Lenke til kommentar
Exiqui Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 fikk til nå.. takk for at du tok deg tid =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå