manu98 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hei, skjermen min har virket helt fint helt til i går, plutselig når jeg så en film så slo den seg av så jeg bare restartet pc'en. Men senere på kvelden så skjedde det igjen, så da slo jeg skjermen av og på med kanppen på skjermen, så slo den seg av igjen etter ca 2 sec. Skjermen blir helt svart men lyden er der fortsatt. Det skjer hele tiden nå Hva kan det være? har lcd skjermen men har vel ikke noe å si nesten 1 år gammel Endret 14. november 2006 av manu98 Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Høres ut som en reklamasjonssak dette Hvis skjermen er under ett år er jo saken grei.. hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Kjøpte den på lefdal Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kjøpte den på lefdal 6789183[/snapback] Hvis du har en annen skjerm, så prøv og se om feilen er borte da.. Eventuelt så ring kundeservice på Lefdal og fortell om problemet. Du må da sikkert levere den inn så de får sjekka.. Hvis du ikke har eller får lånt deg ekstra skjerm, så er finn.no > giesbort, stedet:-) Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Skal prøve en annen skjerm nå Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg leverte den inn og fant ut at det var strøm tingen bak på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå