Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! vurderer å anskaffe meg en Sony CPD-E530 21" skjerm til rundt juletider... Noen som har erfaringer med denne? Eventuelt vil anbefale en annen skjerm? Oppgraderer skjermen med tanke på å ha den en god stund, og vil ha en 21".. Prisantydning 5-10.000.- MvH Beret Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Veldig godt valg, sannsynligvis den 21" med best kvalitet som finnes på markedet. F520 er dyrere, og støtter høyere refresh rates, men ser lik ut ellers. Vær klar over at crt skjermer synker raskt i verdi, men hvis du skal ha den en stund så er du vel klar over det allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 ok.. sett litt rundt forbi, og den virker ganske brukbar faktisk.. noen som vet hvor lenge Sony har hatt denne modellen? Og om skjermer vanligvis pleier synke i pris? Og Hvor mye? Mvh Beret Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg tenkte å kjøpe meg den 17" i A klassen, siden den ser tøff ut, refresh raten er bra nok for meg. Men noen erfaringer fra dere her. Er den en BRA skjerm med BRA bildekvalitet? (?) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Har hørt at nec skjermer er bra http://www.tomshardware.com banket sony skjermen lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har lest testen der selv; men det var i "high end" delen av 21" markedet.. Og det var ikke denne sony skjermen dem testet.... Var i en mye høyere prisklasse.... Så til den prisen der tror jeg sony ligger best ann.. Best bilde osv.. Pluss den derre multi-input delen er jo bare fet! Tenk å ha serveren stående ved siden av hoved-maskina. Begge maskinene koblet på samme skjermen, og du skifter on-line ved å bare vippe på en bryter.. Servermaskin: Irc + winamp hovedmaskin: gaming. f.eks cs.. så når du dør i CS er det bare å vippe på en bryter, chatte litt, kansje endre sang osv, og deretter switche over igjen, og spille videre :smile: Nirvana! :smile: MvH. Beret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå