kizzykazz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei. Har littegrann problem med brannmuren og zonealarm. Ofte skjer det at når eg stenger ZoneAlarm, så kjem bildene til dei som eg har i kontaktlista mi på Messenger. Og ofte er det problemer med å vise webkamera. Live Messenger har eg gjort til godkjent og til Custom. Alt er godtatt unntatt å sende e-post. Har ikkje på brannmur på routeren, en 3com 54mbps. Har ikkje dette problemet med ein anna pc kobla på same routeren, men som då kjøre win. 2000. Nokon som veit kva problemet er?? Mvh Kizz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Problemet er som du sier ZoneAlarm. Du må åpne korrekte porter og transmisjoner for at alle funksjonene til Live skal fungere. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 noadmin, korleis opnar eg portar i ZoneAlarm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Husker ikke - flere år siden jeg bruke ZA sist. Det er nok ikke så vrient, man må bare se seg litt rundt. Du kan starte med å se på nettsidene deres, eller søke i Google. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ok. Em, kan kanskje sei at problemet også er at eg ikkje kan sjå nokon sine bilder :S Når eg stenger ned ZA fungerar alt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva skjedde når du åpnet portene? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ingenting. Feil portar? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ingenting. Feil portar? 6814752[/snapback] fant du ut hvordan man åpna dem? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ja. Via firewall, trusted network, custom og der kan eg bestemme kva portar eg vil opne. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja. Via firewall, trusted network, custom og der kan eg bestemme kva portar eg vil opne. 6815498[/snapback] jeg fant ikke custom under trusted network..jeg kan bare velge om den skal vært på High, middels, eller low.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Trusted Zone og til høgre. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Trusted Zone og til høgre. 6829784[/snapback] hvilken version er det der a??..pro eller noe??..jeg har jo ikke de valgene som du har, deribalnt options... hvordan åpner jeg porter nå da? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 ZoneAlarm security suite. Full pakke. Du trykker på custom til høgre på bilde, under trusted zone. Visst du har nettverket ditt på trusted zone då. Anten det eller Internet zone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå