Gjest medlem-19530 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 har hatt dette problemet lenge man har ikke giddi å gjøre noe før nå. problemet er at pc'en ikke finner da cd-rommen. det er en hitachi gd-2500 dvd-rom. jeg var under den troen at xp "fiksa" det sånn at den funka der. har prøvd å installere drivere til den men de er ment for win 98/95 og de vil ha diskett stasjon, som jeg ikke har. jeg er sikker på at det ikke er noe galt med koblingen. under xp installeringen finner den cd-rommen og jeg kan bruke den men når da alt det er ferdig blir den borte. den ligger ikke enhetsbehandling heller. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Forsøk nye drivere til hovedkortet(brikkesettet). God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 det funket desverre ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 noen som kan komme på noe annet som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå