TommyTii Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 har et litt rart spørsmål:P jeg har alldri bygd en pc (fått av foreldre).. vell jeg har lyst på et nytt kabinett, lurte på om det hadde noe og si om det er noe spesielt inni di eller om det bare går på fysisk plass takk for hjelpen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er forskjellige løsninger inni ja. Noen har gode luftemuligheter, andre dårlige. Støy og vibrasjoner, skruer eller skrueløst design osv. Hvis du leser noen tester på kabinetter så ser du hva de synes om forskjellige løsninger. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Det er forskjellige løsninger inni ja. Noen har gode luftemuligheter, andre dårlige. Støy og vibrasjoner, skruer eller skrueløst design osv. Hvis du leser noen tester på kabinetter så ser du hva de synes om forskjellige løsninger. 6787877[/snapback] Takker hvet du en måte jeg skal finne ut om det virker.. eller noen forslag Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om det virker? Det gjør det nok. Hvis du tenker på hvilke deler det passer sammen med så passer det nok med alle ATX og mATX hovedkort, samt alle 3,5" harddisker, 5,25" DVD-brennere også. Med andre ord helt vanlige komponenter passer i alle vanlige kabinetter. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Om det virker? Det gjør det nok. Hvis du tenker på hvilke deler det passer sammen med så passer det nok med alle ATX og mATX hovedkort, samt alle 3,5" harddisker, 5,25" DVD-brennere også. Med andre ord helt vanlige komponenter passer i alle vanlige kabinetter. 6788638[/snapback] vell hvet du om noen som er kule og ikke lager så mye lyd du virker litt proff på dette og du virker kul takk for at du svarer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det at dataen lager lyd avhenger av ganske mye. Viftestøy og vibrasjonsstøy er vel de største synderne når det kommer til at en data lager lyd. Hvis du vil ha et kabinett som lager lite lyd, så kan jeg anbefale deg noe av Arctic Cooling. Dette her jo gummioppheng til harddiskene, støysvak PSU osv. Har en venn med T1-versjonen, og han er fornøyd. Du får også med 4 vifter. Hvis jeg har forstått deg riktig, så skal du flytte datadelene fra det ene kabinettet til et nytt et? Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 jepp for jeg trenger også nye vifter og tull orker ikke instalere og kjøpe sånne ting fra levrandører så mye stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå