koda Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har en SATA-disk som tidligere fungerte fint, men som nå gjør at maskinen stanser oppstart av PC-en. Disken inneholder ikke OS-et.. På den ene maskinen (som ikke har SATA-porter, og som jeg derfor har koblet den disken og en annen gjennom et eget PCI-kort), stopper det allerede i BIOS-loadingen. På en nyere maskin starter jeg opp i SafeMode, og kommer til: "Press Esc to cancel loading a374bus.sys ..." Der stopper det opp (se vedlagt bilde). Jeg har prøvd å bytte kontrollerkortet(?) på disken med en annen identisk disk, uten at det hjalp. Noen gode ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om jeg ikke tar for feil, så tilhører a374bus.sys Alcohol, og styrer dens emulatordel. Start i Recovery Console og deaktiver. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Du kan eventuellt forsøke reparasjon av Windows fra Windowscden. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå