linuxmakke Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor kan jeg finne oppskriften på innebakt indrefilet (frityrstekt) sånn som di har på china resturanger, har prøvd å lage sjølv men det blir ikkje sånn luft inni og store. Hjelp meg . Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er ikke sikker på om det vil bli noen suksess, men du kan prøve å lage en "deig" av vann, mel og egg. Sett det gjerne i kjøleskape i et par timer slik at det er skikkelig kaldt når du legger det i frityrgryta. Det er viktig at det er kaldt. Edit: gjorde innlegget mer saklig. Endret 2. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvor kan jeg finne oppskriften på innebakt indrefilet (frityrstekt) sånn som di har på china resturanger, har prøvd å lage sjølv men det blir ikkje sånn luft inni og store. Hjelp meg . 6787555[/snapback] Du kan forsøke med tempurapulver. Fåes kjøpt på innvandrerbutikker. Mikses ut i vann, så er det bare å dyppe råvarer i røren, og steke ivei. NB! Husk å regulere varmen på frityroljen etter størrelsene på stykkene. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Takk for svar Nå er det bare å sette i gang å prøve Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gi gjerne tilbakemelding om resultatene du får. Lurer litt på dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå