Karstenø Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hollywood er full av stjerneskudd, wannabes og one-hit-wonders. Se for deg at bestekompisen din blir Los Angeles hotteste over natten og at du plutselig befinner deg midt i hjertet av suksessen, uten egentlig å gjøre noe. Kongeriket er ditt, alt du trenger å gjøre er å bruke kronen. Les mer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har hørt mye positivt om serien, men jeg klarer liksom ikke helt tro at den er noe for meg. Noe jeg ikke helt fikk med meg, hva kan denne serien gå som? Drama, komedie, litt av alt, og er det en rød tråd gjennom det hele, eller er det mer som en ny greie i hver episode? Endret 2. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Dramakomedie. Det er en råd tråd gjennom hele serien, ja. Den er helt fantastisk. Må prøves. Dessuten koster første sesong en slikk og ingenting på DVD. Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 God serie, ganske annerledes i stil og innhold. Definitivt en rød tråd gjennom det hele, ingen reset-knapp som blir trykket etter hver episode I motsetning til anmelder vil jeg ikke stemple den som fantastisk. Den kategorien tilhører serier som Band of Brothers, Firefly, Rome, Scrubs og annet som hever seg langt over normalen. Men bra er den definitivt. Sesong 2 ser også ut til å bli fin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har nå pløyet gjennom første sesongen, samt tre episoder av sesong to, og Karsten, du hadde absolutt rett. Jeg elsker det. Karakterene, replikkene, miljøet, aaaaaahh! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har nå pløyet gjennom første sesongen, samt tre episoder av sesong to, og Karsten, du hadde absolutt rett. Jeg elsker det. Karakterene, replikkene, miljøet, aaaaaahh! 7040909[/snapback] Pokker, nå blir jeg også nødt til å undersøke denne serien. Så mye for å spare penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg