Rinox Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Nå poster jeg dette emnet for å opplyse dere alle sammen om at dette er siste sjanse for å bli med i utviklingen av online-spillet, RealEtablish. Vi har allerede 7 arbeidere. Her kommer litt info om oss: Målet bak Real Etablish er å lage et datarelatert online-spill som både ungdommer og voksne kan delta i. Dette online-spillet går ut på å lage egne firmaer og organisasjoner ut ifra sine egne ferdigheter og kunnskaper. Hvis man f.eks. er flink med programmering kan man lage et firma innen programmering, gi det et navn og selge produkter som du selv lager. Finn mer informasjon om hvordan dette skal fungere under kategorien "Informasjon". Nesten alle som kan litt webprogrammering eller som er flinke med ideer er velkomne til å bidra i dette prosjektet. Disse egenskapene er foreløpig ønsket: - Webprogrammering ( HTML, CSS, PHP, mySQL, .NET etc.) - Idemyldring ( For de som er flinke til å komme opp med ideer ) - Design ( Ved hjelp av programmer som photoshop ) Når utviklingen er i gang kommer vi også til å trenge prosjektledere og muligens også oppgavefordelere. Du kan lese mer om dette på vår Hjemmeside. Vi har også en egen IRC kanal. Les mer om dette på nettsiden vår. Dette er siste sjanse til å bli med før utviklingen begynner. Hvis du vil bli med ta kontakt med email ( [email protected] ) eller bare registrer deg i forumet på hjemmesiden vår. Håper nå det er enda flere som vil bli med Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om dere ønsker å virke enda mer desperat, kan du godt bumpe tråden en gang til. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 1go.dk hva faen ? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Vi har ennå ikke skaffet oss et ordentlig domene. Det er ikke så mye vits i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg må bare spørre... hva betyr "Etablish"? Burde/skal det ikke være "Establish", altså etablere på norsk? Jeg synes i hvertfall at navnet høres ut som en skrivefeil... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er en skrivefeil som ble gjort ja. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ide: 100% dynamisk AJAX, XML, png GUI med gif animasjoner (Hvis du skal ha animasjoner da). Flere themes (Folk blir så lei den samme). Ingen Flash/Shockwave/Java drit(Treg lasting, blink blink gui osv). Så skal jeg kanskje si min mening på slutt resultatet. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette er visstnok bra: png GUI med gif animasjoner Dette er visstnok kjipern: Ingen Flash/Shockwave/Java drit(Treg lasting, blink blink gui osv) Og Gud hvor jeg elsker selvmotsigelser. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Real Etablish skulle egentlig hete Real Establish, men av en tåpelig grunn skrev lederen det feil og det blir nå for mye styr å forandre på det overalt. Er det noen av dere som vil bli med? Lenke til kommentar
skolegutten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bedre å ta stresset med å fikse det overalt nå, enn å gjøre det senere... :/ Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Men dette er bare utviklingen. Anyway: Jeg tenker nå jeg skal oppdatere litt her... Vi har nå 9 arbeidere og en haug med ideer. Noen flere som kunne tenke seg å bli med? Bare registrer dere i forumet alle som har lyst til å bli med Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kan bidra til kode i form av klasser, funsjoner osv. Gidder ikke noe direkte koding av runtimen. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Bra Bare registrer deg i forumet Flere? Endret 5. september 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Vi har nå 10 arbeidere. Noen som vil bli med? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Merk at jeg ikke vil jobbe direkte med koden, kun database klasser, template engine osv. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Helt i orden Vi har bestemt at vi skal være minst 15 arbeidere før vi begynner ettersom vi ikke vil ta inn flere arbeidere under prosjektet (sannsynligvis). Derfor håper vi flere vil bli med. Vi er 11 arbeidere Flere som vil bli med? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 En liten oppdatering her Vi er nå 17 arbeidere! Arbeidet starter dermed nå så hvis dere vil bli med, skynd dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå