Gå til innhold

Siste sjanse for realetablish. Bli med!


Anbefalte innlegg

Hei! Nå poster jeg dette emnet for å opplyse dere alle sammen om at dette er siste sjanse for å bli med i utviklingen av online-spillet, RealEtablish.

Vi har allerede 7 arbeidere.

 

Her kommer litt info om oss:

 

Målet bak Real Etablish er å lage et datarelatert online-spill som både ungdommer og voksne kan delta i. Dette online-spillet går ut på å lage egne firmaer og organisasjoner ut ifra sine egne ferdigheter og kunnskaper. Hvis man f.eks. er flink med programmering kan man lage et firma innen programmering, gi det et navn og selge produkter som du selv lager.

Finn mer informasjon om hvordan dette skal fungere under kategorien "Informasjon".

 

Nesten alle som kan litt webprogrammering eller som er flinke med ideer er velkomne til å bidra i dette prosjektet. Disse egenskapene er foreløpig ønsket:

 

- Webprogrammering ( HTML, CSS, PHP, mySQL, .NET etc.)

 

- Idemyldring ( For de som er flinke til å komme opp med ideer )

 

- Design ( Ved hjelp av programmer som photoshop )

 

Når utviklingen er i gang kommer vi også til å trenge prosjektledere og muligens også oppgavefordelere.

 

 

Du kan lese mer om dette på vår Hjemmeside.

 

Vi har også en egen IRC kanal. Les mer om dette på nettsiden vår.

 

 

Dette er siste sjanse til å bli med før utviklingen begynner. Hvis du vil bli med ta kontakt med email ( [email protected] ) eller bare registrer deg i forumet på hjemmesiden vår.

 

Håper nå det er enda flere som vil bli med ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

Jeg må bare spørre... hva betyr "Etablish"? Burde/skal det ikke være "Establish", altså etablere på norsk?

Jeg synes i hvertfall at navnet høres ut som en skrivefeil...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...