Kaeso Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg tømte Temporary Internet Files i går, det var 3gb med dritt, og etter det har Exploreren klikka! De eneste sidene jeg har fått opp er de som ligger i favoritter, Kvasir - Gamer og noen andre greier. Links funker ikke, og det eneste jeg kan gjøre er å søke etter tingene i kvasir for så å finne det. Da kan jeg plutselig skrive det inn i adressefeltet. Hva er det som skjer? En ting til: Når jeg skrur på dataen har det lagt seg til en snarvei der jeg blir spurt om å instalere noe Screensaver dritt. Åssen fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Angående auto-install-greiene: Sjekk at det ikke ligger noe i oppstartskatalogen på start-menyen. Hvis det ikke ligger her, sjekk autoexec.bat og fjerne evt. linjer som viser til fila. Funker ikke dette kan du kjøre regedit, søke etter filnavnet der og slette oppføringa i registeret. Det første du spør om er kanskje verre.. Finnes sikkert en løsning, men kan hende det enkleste er å reinstallere/oppgradere IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå