kaasa92 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva mener du er det beste spillet til psp Hvilken spill anbefaler dere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva mener du er det beste spillet til psp Hvilken spill anbefaler dere 6787252[/snapback] Det må vel nli Daxter Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva mener du er det beste spillet til psp Hvilken spill anbefaler dere 6787252[/snapback] Tekken Dark Ressurection er tidenes beste PSP spill. Ellers har du Syphon Filter og Loco Roco som sterke kandidater. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ghosts n' Goblins, men det er ikke lansert ennå i Europa.. Beste plattformer ever GTA og Ridgeracer er jo spill som viser hva PSP'ener god for.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Loco Roco, Lumines og GTA er mine favoritter Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 PSPen min har samlet støv en stund, men tror jeg skal tørke det av og skaffe g'n'g Digga det spillet før, har det på emulator på PSP. Det var på tide at det kom en oppussa versjon Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Anbefaler følgende: WWE: SmackDown! vs. RAW Ridge Racer Burnout: Legends Coded Arms King Kong Daxter GTA: LCS NFS: MW Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg kjøpte en PSP fordi jeg ville spille GTA:LCS Så mitt svar blir vel da GTA:LCS Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ghosts n' Goblins, men det er ikke lansert ennå i Europa.. Beste plattformer ever GTA og Ridgeracer er jo spill som viser hva PSP'ener god for.. 6787648[/snapback] Men Ghosts n' Goblins er jo så syre vanskelig. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ghosts n' Goblins, men det er ikke lansert ennå i Europa.. Beste plattformer ever GTA og Ridgeracer er jo spill som viser hva PSP'ener god for.. 6787648[/snapback] Men Ghosts n' Goblins er jo så syre vanskelig. 6788767[/snapback] Den til PSP er ikke så vannvittig vanskelig som den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ghosts n' Goblins, men det er ikke lansert ennå i Europa.. Beste plattformer ever GTA og Ridgeracer er jo spill som viser hva PSP'ener god for.. 6787648[/snapback] Men Ghosts n' Goblins er jo så syre vanskelig. 6788767[/snapback] PSP versjonen er mye lettere enn den klassiske SNES versjonen, selvom jeg likte utfordringen på SNES da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 loco roco & lumines & gta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå