Duqe Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skal ha denne kun til å motta gratis kanaler, noen som vet om den er dugelig eller bør jeg satse på å noe anna? http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...ottaker_FTA_2CI Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Uten å kjenne merket personlig, så vil jeg tørre å påstå at du kan forvente av den å leve opp til det en tuner produsert med fokus på lavest mulig kostnad pleier å gjøre. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan ikke motta Viasat eller Canal Du kan motta nrk kanalene.. LOL Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan ikke motta Viasat eller Canal Du kan motta nrk kanalene.. LOL 6787236[/snapback] Han kan ikke engang motta de, da også de krever kort av et eller annet slag. Det er imidlertid en drøss med FTA-kanaler, dog ofte tyskspråklige eller "minoritetskanaler". Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du kan vel stille inn tallerkenen din mot den sitteluttelatten som sender BBC og ITV og endel UKTV kanaler som FTA? Tror ikke du trenger no kort på den. Og hvis du trenger kort til den så selges de på eBay Mye bra på BBC (Top Gear ) og UKTV (Garden invaders ) Og hvis den har 2*CI så er det vel mulighet for å koble til CAM's som iallefall takler Conax (Canal Digital) men tror ikke det er noen fungerende cams til nye Viasat enda. -C- Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Helt sikkert flott til gratiskanaler. Kan sikkert brukes til canaldigital med en conax cam. Jeg har en Force-tuner til salgs som gjør samme nytten, men vil tro den er av mye bedre kvalitet. Force 1133, pent brukt pris kan diskuteres hvis noen vil ha den. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 glemte å si at jeg har kabeltv fra før, skal egentlig bare ha gratis kanaler for ungene Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er gratis kanaler som tvshop kanaler osv. Er ikke så mange. Og støtter ikke vanlig nordiske kanaler for de ligger på canal digital og viasat sin satelitter. Lenke til kommentar
puslingper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 glemte å si at jeg har kabeltv fra før, skal egentlig bare ha gratis kanaler for ungene 6799696[/snapback] Har du barn som ser for lite på TV? Nei doble beløpet og kjøp Lego Mindstorms istedet . (Eller halver det og kjøp en fotball. Men det var vel i feil forum ) Stein :-) Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Går an å ha flere hoder på parabolen, finnes mange gratis kanaler rundtomkring i europa. De satelittene som er aktuell her til lands er gjerne 1 grad vest (canaldigital), 5 grader øst (viasat), 13 grader øst, 19 grader øst og 28 grader øst. De tre siste har kanaler og kanalpakker fra rundtomkring i europa. Lite gratis (FTA) kanaler på de to første satelittene men en del på de andre. Hvor givende disse kanalene er blir en annen sak Med nok hoder på parabolen å en switch kan man "koble seg til" alle satelittene. For en fullstendig oversikt så kan man titte på LyngSat Endret 4. september 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå