Gå til innhold

Fight Night 3 PS3 bilder

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/imgs_1.html

Er vel best jeg ikke sier noe.

6787166[/snapback]

Ser utrolig bra ut. Hvis det er sånn det ser ut på 360 er det på tide at jeg går til innkjøp.

P.S. : Staal. Du er ofte tidlig ute med god informasjon, hvilket er bra. Det sparer meg tid at du samler info. Men hvorfor er du alltid ute etter bråk? Teit oppførsel.. Veldig troll-aktig. Skjønner du ikke at det er litt patetisk?

Endret av MasterShake
Lenke til kommentar
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/imgs_1.html

Er vel best jeg ikke sier noe.

6787166[/snapback]

Ser utrolig bra ut. Hvis det er sånn det ser ut på 360 er det på tide at jeg går til innkjøp.

P.S. : Staal. Du er ofte tidlig ute med god informasjon, hvilket er bra. Det sparer meg tid at du samler info. Men hvorfor er du alltid ute etter bråk? Teit oppførsel.. Veldig troll-aktig. Skjønner du ikke at det er litt patetisk?

6787191[/snapback]

Nei, dette ser ganske mye bedre enn 360 sier de som har greie på det. Spillet kom jo ut til 360 for en god stund siden, så de har jo hatt en del lengre tid på denne PS3 versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jezess!! Det var flott  :) .. Hvor er CGI hylekoret i dag? De er vel på pletten straks tenker jeg.

6787714[/snapback]

Folk har jo sett FN3 på 360en alt, og der ble det bevist at det var in-game, så tror ikke noen vil hyle ut denne gang. Spillet ser, såvidt jeg kan se, litt penere ut på PS3. Det er jo alt noen som har nevnt at det kan skyldes det faktum at spillet har vært i utvikling ca. et halvt år lenger, men at PS3 er i stand til å produsere pene ting har det vel vært liten tvil om.
Lenke til kommentar

Har det til 360 og grafikken er helt sinnsykt bra. Klarer ikke å se at dette er noe bedre, uten å høre alt for biasert ut. Faktisk inmari morsomt spill :thumbup:

Men, igjen - grafikken er med rimelig god margin det beste jeg har sett noe sted, så det anbefales å prøves ut.

Lenke til kommentar
Men hvorfor er du alltid ute etter bråk? Teit oppførsel.. Veldig troll-aktig. Skjønner du ikke at det er litt patetisk?

6787191[/snapback]

Get used to it. Han er bare sånn. Heldigvis er han i PS3 leieren, ville vært flaut om han var i X360 leieren :D

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Men hvorfor er du alltid ute etter bråk? Teit oppførsel.. Veldig troll-aktig. Skjønner du ikke at det er litt patetisk?

6787191[/snapback]

Get used to it. Han er bare sånn. Heldigvis er han i PS3 leieren, ville vært flaut om han var i X360 leieren :D

6787958[/snapback]

Haha.. Vi har skylappene på i dag også ja :!: . Kompisen er den første nøytrale drittslengeren ever. Han slenger like mye dritt om Sony som han gjør om MS.

Men i dette tilfellet slenger han ikke dritt i motsetning til hva andre gjør om han..

Kjempejobb karer! :nei:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ser disse bildene mye bedre ut enn in-game 720p xbox 360?  :ermm:

http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2006/051...1_screen002.jpg

6787986[/snapback]

X360 verisjonen er minst like bra

6788001[/snapback]

Jaja, det var vel som ventet :roll::roll:

Fanboy uttrykket er misbrukt på alle andre enn han karen her. Det er det ingen tvil om.

Mens Staal i det minste gidder å gjøre rede for hvorfor han mener at noe er bedre enn noe annet klarer du ikke å komme med noe annet enn fornektelse..

Du dummer deg ut :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ser disse bildene mye bedre ut enn in-game 720p xbox 360?  :ermm:

http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2006/051...1_screen002.jpg

6787986[/snapback]

Sukk... det bildet der er ikke representativt i det hele tatt. Kan godt være at ps3-versjonen kjører 1080p, og er bedre i så måte. Men fra de stillbildene så kan jeg ikke se noen særlig forskjell (kanskje mere svette?).

Et bedre bilde fra 360-versjonen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ea-sports-fight-night-round-3-20060207003327751.jpg
Lenke til kommentar

6788026[/snapback]

Er det noen som dummer seg ut så er det deg.

Men det er ikke første gang. Alle poster du legger inn på forumet tar jeg like seriøst som en nysluppen fis

Det bilde som er vist linken over til MattMan er ikke i nærheten hvordan det egentlig ser ut på X360 verisjonen.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6788026[/snapback]

Er det noen som dummer seg ut så er det deg.

Men det er ikke første gang. Alle poster du legger inn på forumet tar jeg like seriøst som en nysluppen fis

Det bilde som er vist linken over er ikke i nærheten hvordan det egentlig ser ut på X360 verisjonen.

6788059[/snapback]

Jeg får vel dra meg ned på argumenteringsnivået ditt;

Det er dårligere.. Det bare er det..

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg får vel dra meg ned på argumenteringsnivået ditt;

Det er dårligere.. Det bare er det..

:roll:

6788077[/snapback]

Når du mener det så betyr det faktisk at X360 verisjonen er bedre.

Men morsomt at det ENDELIG har kommet noen bilder til PS3 som er på nesten samme nivå som X360.

De andre spillene som er vist er bare CG og ingame ser helt jævlige ut

Lenke til kommentar

Jeg blir så sinnsykt oppgitt av dette forumet.

For utenforstående: prøv 360-versjonen og døm selv. Som en som eier spillet kan jeg si at dere neppe blir misfornøyd, og at forskjellen isåfall er minimal, hvis bildene fra trådstarter er representative.

For dere andre som bruker hvert eneste lille innlegg i hver eneste tråd til bruk i en større sutre-krig seg i mellom så vil jeg si: se dere i speilet. Hvis det vokser skjeggstubber på haken så betyr det at dere er for gamle til det her.

Dette stedet trenger seriøst en gruppeklem, med påfølgende streng moderering. Lenge siden jeg har sett et knippe tullinger få lov til å ødelegge så veldig for flertallet som her.

Lenke til kommentar
Snip

Når du mener det så betyr det faktisk at X360 verisjonen er bedre.

Men morsomt at det ENDELIG har kommet noen bilder til PS3 som er på nesten samme nivå som X360.

De andre spillene som er vist er bare CG og ingame ser helt jævlige ut

6788099[/snapback]

Det er jaggu bra at holdningen din ikke er representativ for resten av 360 gjengen :)

Du har klamret deg til CG argumentet hver gang det har kommet et bra screenshot av et spill. Og det undrer meg at du ikke gjør det denne gangen også.

Men jeg gidder ikke å begi meg ut i denne enveisgata av en diskusjon. Det blir som å diskutere evolusjonsteori med en fanatisk evangelist.

Jeg drar meg stille og rolig ut av denne diskusjonen. Bildene taler for seg selv. Og du klarer fint selv å stille deg i et dårlig lys uten mitt bidrag..

Lenke til kommentar

No har eg bare spillt demoen på 360 (alt for mange timer) og eg kan ikkje se noe nevneverdig forskjell utifra de stillbildene der :hmm: Om grafikken har blit tjuster i fullversjonen på 360 veit eg heller ikkje. Men PS3 versjonen vil jo inneholde FPS-modus da,og det er jo konge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...