Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kanskje du kan ta litt på vedkommende også....åårrhh 6801081[/snapback] Ikke hvis det er tvillingbroren din. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kanskje du kan ta litt på vedkommende også....åårrhh 6801081[/snapback] Ikke hvis det er tvillingbroren din. 6801251[/snapback] Da må du sørge for at tvillingbroren din sitter en annen plass Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sove. Jeg sov kun 2timer i natt og planlegger absolutt å sove på toget Oslo Bergen.. Alltid godt å sove omtrent hele turen. Fra Seoul til Amsterdam så ble det litt prating med sidemannen , soving , spising og soving. Samt av vi spilte Ports of call og så på noen bilder på laptopen. Totalt sett helt greit. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen 6788896[/snapback] Et helt fly fullt av sånne som deg må jo være det nærmeste man kan komme helvete. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen 6788896[/snapback] Et helt fly fullt av sånne som deg må jo være det nærmeste man kan komme helvete. 6801858[/snapback] Still.. Heller dét enn et fly med Al-Qaida-folk. Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen 6788896[/snapback] Et helt fly fullt av sånne som deg må jo være det nærmeste man kan komme helvete. 6801858[/snapback] om det er det, så gleder jeg meg til å komme til helvete Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen 6788896[/snapback] Et helt fly fullt av sånne som deg må jo være det nærmeste man kan komme helvete. 6801858[/snapback] Still.. Heller dét enn et fly med Al-Qaida-folk. 6801874[/snapback] åh, da havner man i helvete da eller... kanskje blir gjenfødt?! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser noen nevner mat, salat f.eks. kan jo ikke være med på fly? Husker jeg ble pressa til å ta salaten ut av baguetten og spise den opp på stedet. Ellers er jeg enig i at å praktisere Chi ikke er noen dum idé. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ser noen nevner mat, salat f.eks. kan jo ikke være med på fly? Husker jeg ble pressa til å ta salaten ut av baguetten og spise den opp på stedet. 6803041[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ser noen nevner mat, salat f.eks. kan jo ikke være med på fly? Husker jeg ble pressa til å ta salaten ut av baguetten og spise den opp på stedet. 6803041[/snapback] Hvorfor? 6805885[/snapback] Sylskarpe salastblad Bøker og musikk funker fett. Eventuelt prøv å hold deg våken hele natten før du skal ut å fly, slik at du får sove store deler av turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå