ASCIWhite Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". Hadde det skjedd med meg så hadde jeg omøblert kjeften din :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". Hadde det skjedd med meg så hadde jeg omøblert kjeften din :!: 6789098[/snapback] "Angrip Osvald"? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg vil bare meddele at når jeg såg "Gjøre på flyet" trodde jeg at du kom til å spør om hvordan det var å gå på do på flyet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er lov å høre på Ipod og spille med psp på flyet jo...Så lenge du har den skrudd av under takeoff og landing så går det.. 6789082[/snapback] Tror han mente dete med mat. Tror ikke det er lov å ta med mat så lenge man ikke har attest på at man er allergisk eller noe slikt. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Eh, jo? Har hatt med meg mat gjentatte ganger på fly. Ingen som sier noe på dette... Tviler på at reglene er annerledes på langdistansereiser. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror han mente dete med mat.Tror ikke det er lov å ta med mat så lenge man ikke har attest på at man er allergisk eller noe slikt. 6789284[/snapback] Eh, jo? Har hatt med meg mat gjentatte ganger på fly. Ingen som sier noe på dette... Tviler på at reglene er annerledes på langdistansereiser. 6789330[/snapback] Det er egentlig ikke lov til å ha med medbrakt. De sier som regel ingen ting på dette, så sant ingen sier de er spesiellt allergiske. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Allergisk mot vond og dyr flymat Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 På flyreiser der man ikke får mat, som Norwegian, Sterling, osv. _tror_ jeg det er lov med mat, men på flyreiser der man får servert mat, er det ikke lov. Det har jeg selv erfart. Satt å gomlet på en bolle da flyvertinnen sa at jeg måtte pakke den bort. Spiste den i smug dog. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvis du sitter ved siden av en ukjent person, bli kjent Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Prøv å røyk på toalettet et par ganger.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Døgn før du drar så sover du hele turen, må være sinnsykt deilig å våkne opp i Australia, Kina eller hvor du skal Eller, drikk deg drita til du får blackout og sovner, freaker ut litt når du havner på andre siden av jordkloden når du våkner Endret 2. september 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Eller, drikk deg drita til du får blackout og sovner, freaker ut litt når du havner på andre siden av jordkloden når du våkner 6789525[/snapback] evt. freaker ut når du finner ut at du våkner på et sykehus på et land du ikke hadde tenkt deg til Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvis du er gammel nok, så drikk på flyet. bestill noen øl eller sterkere ganske tidlig å begynn å drikk. da blir alt så mye kjekkere. (pluss det blir lettere og mindre flaut å finne på diverse ting). eller du kan finne deg ei jente du kan ta med inn på do... *kremt* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvis du er gammel nok, så drikk på flyet. bestill noen øl eller sterkere ganske tidlig å begynn å drikk. da blir alt så mye kjekkere. (pluss det blir lettere og mindre flaut å finne på diverse ting). 6789615[/snapback] Bare ikke bli så full at de kaster deg av Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Zevs: mener du åpner døren og kaster deg ut, eller lander og setter deg av? Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 du kan ta noen sove piller, de hjelper deg lett i 4-6timer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jah, å drikke seg drita på "syden-flyet" er jo noe vi nordmenn er ekstremt gode på. Ser jo stadig folk som blir satt av pga flyfyll og ubehageligheter i avisene. Og det er ALLTID nordmenn. Og da er det de som blir satt av (og putta i arresten) som må betale regninga for at flyet måtte lande. Kan bli veeeldig dyr flyfylla det Endret 2. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bange flyvertinnen på do. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 du kan ta på deg selv, litt sånn forsiktig uten at de andre merker det, visst vertinnen ser du kan du sende henne et par heftige blikk og invitere henne til å delta i akten med ditt svært utvikla kroppsspråk! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 du kan ta på deg selv, litt sånn forsiktig uten at de andre merker det, visst vertinnen ser du kan du sende henne et par heftige blikk og invitere henne til å delta i akten med ditt svært utvikla kroppsspråk! 6790026[/snapback] Haha. Du kan jo klå på sidemannen og med hevede øyebryn. Da blir du sikkert veldig populær . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå