Skarstard Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har PSP,skal spille litt og høre litt musikk på den Råd til spill jeg kan kjøpe til PSP ?? 6787160[/snapback] Både Loco Roco og Tekken er gode spill. Bare du ikke mister ipoden i dass... 6787309[/snapback] Endret 2. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sjekk opp ei flyvertinne, med mindre det er en mann Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 - Hør på god musikk - Diskuter med sidemannen - Se film - Spis mat/godis Funker for meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sjekk opp ei flyvertinne, med mindre det er en mann 6787949[/snapback] Mange mannlige flyverter ser ut som om de kunne latt seg sjekke opp av en gutt de og. Men av flytips ville jeg kjøpt et så stort som mulig minnekort til PSP'en og ordnet noen bra filmer til å se på. evt tatt med bærbar dvd-spiller hvis du har det. Du sovner jo sikkert litt også, pluss at spising osv tar litt tid. Helgarder deg med bøker og blader om du er redd for å kjede deg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har PSP,skal spille litt og høre litt musikk på den Råd til spill jeg kan kjøpe til PSP ?? 6787160[/snapback] Både Loco Roco og Tekken er gode spill. Bare du ikke mister ipoden i dass... 6787309[/snapback] 6787726[/snapback] Selv finner jeg WipeOut veldig underholdene over lang tid. PSP@WipeOut+God bok+iPod er nok for meg i 12 timer Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 runke? neida men les en bok, spill ett spill, og se en film Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Napp løken! . 6788121[/snapback] Er ganske enig i denne... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sjekk opp ei flyvertinne, med mindre det er en mann 6787949[/snapback] Tror faktisk det er lettere å sjekke opp mannlige flyverter... Men skaff deg Kill Bill 1&2 på UMD. Det tar noen timer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Når jeg tok fly til USA (som tok 12 timer) hørte jeg musikk nesten hele veien. De teite TVene var dårlige (små og gamle skjermer) og filmene de viste var ikke særlig bedre. Er du skikkelig uheldig havner du med noen idioter foran deg som maser ræven av seg, slik at du ikke får sove. Og er du EKSTRA uheldig sitter du HELT bakerst med sete inn i veggen bak, slik at setet ikke går bakover, men han foran deg tar setet helt bak og du ender opp med å se i hodeskallen hans resten av turen. Og er du litt uheldig deretter er veggen du sitter med ryggen til toalettet, slik at når det er kø på do, er det der folk står i kø og maser. Ja, dette skjedde med meg, og flyturen var jævlig. Eneste som kan redde deg er en god og lang bok og musikk med ekstra batteri. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Napp løken! . 6788121[/snapback] Er ganske enig i denne... 6788174[/snapback] Jeg og Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Napp løken! . 6788121[/snapback] Er ganske enig i denne... 6788174[/snapback] Jeg og 6788372[/snapback] Skulle til å si det. Du kan jo teste om det er noen forskjell i nytelse der opp og her nede? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 eeeller, du kan kjøpe deg en sånn iq-nøtt på flyplassen! Så kan du sitte i 12 timer å prøve å få fra hverandre to metallbiter! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Plystre.. det er så vakkert! eller så kan du leke funksjonshemmet og se hvordan de andre reagerer. ELLER: NApp Løken... TIL PERSONEN VED SIDEN AV DEG!! Endret 2. september 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. 6788896[/snapback] Ja, for det er jo dritgøy når flyvertinna låser opp døren for å sjekke om du er OK. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 dette pleier jeg å gjøre:) -være inne på doen i en halv evighet, så de bak deg begynner å lure på hva du driver med og køen strekker seg til andre enden av flyet. -spenne ben på dem som går forbi i midtgangen vet et "uhell". -skjekke hvor mange ganger du kan skyve stolryggen opp og ned før den bak deg sier ifra. -snorke høyt, selv om du ikke sover. -titte fram mellom de to stolryggene foran deg og si: "halla! hva skjer a, folkens?" -late som du må kaste opp, og lener deg mot en ukjent peron. -synge høyt til mp3'en -late som du sover og legge hodet ditt på sidemannens(må jo da være ukjent) skulder. ikke noe av dette er noe gøy om du ikke har noen å dele gleden med, så hvis du skal reise alene så foreslår jeg å la være å sove et par døgn i forveien, så kan du sove hele turen 6788896[/snapback] Detter er jo bare irriterende for de andre da! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hør på musikk på ipoden, spill med psp er kanskje lurt med et ekstra batteri (?) Og ha med noe å spise, flymat er elendig. 6787366[/snapback] Det er vel ikke lov ;o Råd til spill jeg kan kjøpe til PSP ?? World Poker Tour elns. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er lov å høre på Ipod og spille med psp på flyet jo... Så lenge du har den skrudd av under takeoff og landing så går det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå