Holiz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva i helvete kan jeg gjøre på flyet i 12 timer ?!?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Høre gjennom veldig mange plater på discman/ipod? Lese en kjent bok? (Ringenes Herre, Dan Brown, etc) Lenke til kommentar
Holiz Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Høre gjennom veldig mange plater på discman/ipod?Lese en kjent bok? (Ringenes Herre, Dan Brown, etc) 6787157[/snapback] Har PSP,skal spille litt og høre litt musikk på den Råd til spill jeg kan kjøpe til PSP ?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Høre gjennom veldig mange plater på discman/ipod?Lese en kjent bok? (Ringenes Herre, Dan Brown, etc) 6787157[/snapback] Har PSP,skal spille litt og høre litt musikk på den Råd til spill jeg kan kjøpe til PSP ?? 6787160[/snapback] GTA Du kan vel kjøpe noen UMD filmer også... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så lange flyturer har garantert "TV" der de viser et par filmer. Er du heldig så sitter du på et fly der du har din egen lille 5 tommers TV forran deg som du kan nyte. Bok / Blad er en must! Da har du noe å gjøre når de elektroniske dingsene ikke kan brukes når flyet letter og lander. Ellers så kan en PSP , MP3 spiller med musikk og podcasts gjøre susen. En god venn som man kan prate med er enda bedre Eller kanskje en ukjent person som du tilfeldigvis sitter siden av. Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sånne tråder elsker jeg:) OT: Spis:) Lukk øynene og slapp av., bruker å vere deiligt det..Sove ikke minst.. les et blad eller 10. tok fly til oslo sist helg, da satt jeg bare og las det heftet som står i seteryggen foran og drakk brus.... men den flyturen tar 45 minutt da:;P god tur:) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvor skal du? jeg er bare nysjerrig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Å sove fungerer ganske bra. Jeg sov selv om vi opplevde masse turbulens og "lufthull" (lokale trykkfall) over himalaya osv. Det skal være ganske ille for at man skal våkne på en 12-timers tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det ikke slik at det ikke er lov til å ha med noen elektriske duppeditter i flyet da? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 bare under take-off og landing Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bare du ikke mister ipoden i dass... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg anbefaler deg så skaffe noen støydempende hodetelefoner. Bose har noen konge modeller, disse er dog litt dyre. Digger å bruke sånne på flyet, kjekt å fjerne nesten all støyen, samtidig som du ser på film/hører musikk/leser/sover Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hør på musikk på ipoden, spill med psp er kanskje lurt med et ekstra batteri (?) Og ha med noe å spise, flymat er elendig. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bare du ikke mister ipoden i dass... 6787309[/snapback] HAHA! Kjøp et nytt spill på PSP'en, som er garantert at du kommer til å bli hekta på Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Spør etter innsovningstabletter e.l. på apoteket, da sover du store deler av reisen! Endret 2. september 2006 av DuTTZi Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 På min første flytur til Australia som tok 24 timer syns jeg egentlig tiden gikk ganske fort. Jeg sov mest egentlig, jeg så også litt på film på de innebygde skjermene. Lenke til kommentar
Holiz Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 hvor skal du? jeg er bare nysjerrig 6787227[/snapback] Brazil Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Slipp en lydløs fis og se på reaksjonene Lenke til kommentar
GoldZen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 TrulZern hehe godt forslag. Men støtter forslaget om PSP, Bøker/Blader, Mp3spiller eller sovetabletter Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du har god til til å ta dører av hengslene da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå