LeD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg sverger på at klokka var 2 for en time siden, og nå er den jammen 2 igjen. Dette fenomenet kom ganske overraskende på meg. Vil nattbussen som skulle gå kl 3 gå om en time, eller nå? Og hva med ting som skulle begynne på TV kl 2? Egentlig utrolig at ikke verden går under av slikt. LeD Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det er rett før jeg får noia. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja, litt utrolig er det... Hadde det ikke vært for at jeg visste bedre, hadde jeg trodd at tiden hadde begynt å gå i loop... Skjønner btw ikke meningen med å stille klokken. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Den amerikanske varianten forklarer det litt bedre. Der heter det Daylight Saving Time, altså man stiller klokken for å tilpasse dagen bedre til jordens kretsløp rundt solen, for å spare lys = energi. Se gjerne: http://www.energy.ca.gov/daylightsaving.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå