R@ge Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 T E S T Kom over et program for å teste skjermen for døde pixler. Ganske simpel sak egentlig, men den gjør så nytten.... The application displays homogeneous colors on the monitor. Use the arrow keys to change the colors, and check every part of the screen very carefully for every color. If you find any pixels that have different colors than the background, first make sure that it is not the dust on the surface of the screen. :-) If you cannot wipe it off, that is a defective pixel. Du kan laste ned Dead Pixel Locator Her Eksempel på død pixel! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hendig liten og enkel sak må jeg si. Heldigvis ingen døde pixler på min skjerm Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hendig liten og enkel sak må jeg si. Heldigvis ingen døde pixler på min skjerm 6787627[/snapback] Enig! Heldigvis ingen døde pixler her heller. Programmet er lett å laste ned, lett å bruke og ganske effektivt! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvordan fungerer det? trykke på fargene og se manuellt etter døde pixler? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser ikke helt hensikten med denne, hvis du ikke i utgangspunktet ser at du har noen døde pixler på skjermen har du vel heller ikke noe problem eller...? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvordan fungerer det? trykke på fargene og se manuellt etter døde pixler? 6796350[/snapback] Det stemmer. Ser ikke helt hensikten med denne, hvis du ikke i utgangspunktet ser at du har noen døde pixler på skjermen har du vel heller ikke noe problem eller...? 6796439[/snapback] Strengt tatt ikke, men hvis man er perfeksjonist el l... Kan jo være at man ikke merker det med en gang osv... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Strengt tatt ikke, men hvis man er perfeksjonist el l... Kan jo være at man ikke merker det med en gang osv... 6796743[/snapback] riktig..... Og så er det mye lettere å returnere en vare dersom man påpeker feil umiddelbart. Noe som på fagspråket kalles "Dead On Arrival". Du har da mottatt en defekt vare, i steden for at skaden har oppstått i ettertid som ville vært en garanti sak... Eller noe i den duren i vært fall Programmet er ikke særlig avansert nei.. sikkert derfor det var gratis.... men som nevnt, det gjør så absolutt nytten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå