Staal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 http://www.gamespot.com/xbox360/action/bom...ws&subj=6157029 The Good: .... The Bad: Everything you enjoyed about previous Bomberman games has been stripped out of this one; ugly graphics and lifeless sound design; shallow gameplay that gets old after about five minutes; no offline multiplayer. 2.9 terrible. Så hvis man er Bomberman fan er det nok lurt å holde seg unna dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Aldri hørt om dette spillet Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Aldri hørt om dette spillet 6787032[/snapback] Nyeste spillet til 360. Har du aldri hørt om Bomberman ? Er blant de mest kjente spill seriene som finnes. På linje med Sonic omtrent. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jo Bomberman varmemerket har om,men ikkje dette spillet. Therefore,no loss. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Uff staal........ Du gjør ikke annet enn og kritisere alt av spill og konsoller du.. Finn et annet forum som du kan slenge dritt på. Vi ER DRITT lei den dritt slenginga hele tiden. Det er greit du sier meninga di. Men vis du skal være negativt og kranglete i nesten vær eneste post du skriver i, så syns jeg du burde og finne deg et nytt forum.... Victor 6787071[/snapback] Hvaforno ? Hvor kommer dette fra ? Jeg var da søren meg ikke kranglete nå ? I all verden ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fullprisspill? Hoho... Bare en kjapp titt på anmeldelsen og en kjapp en til på skjermbildene er mer enn nok til at jeg aldri skal være i nærheten av dette spillet. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fullprisspill? Hoho... Bare en kjapp titt på anmeldelsen og en kjapp en til på skjermbildene er mer enn nok til at jeg aldri skal være i nærheten av dette spillet. 6787085[/snapback] Grafikken er jo ikke så ille synes jeg. Men fullpris burde det kanskje ikke vært. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 http://www.gamespot.com/xbox360/action/bom...ws&subj=6157029 The Good: .... The Bad: Everything you enjoyed about previous Bomberman games has been stripped out of this one; ugly graphics and lifeless sound design; shallow gameplay that gets old after about five minutes; no offline multiplayer. 2.9 terrible. Så hvis man er Bomberman fan er det nok lurt å holde seg unna dette. 6787021[/snapback] Hvis man måtte vente på releasen av omtalen for å kunne skjønne det fortjener man skjebnen sin hvis man kjøper det. Spillet så direkte crap ut på E3 også, og fra man så det skjønte man at det ville suge hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bomberman nådde vel sitt høydepunkt på Super Nintendo, og utifra hva jeg har lest så har Staal rett i å kritiserere denne tragedien av et spill. Hadde det ikke vært Staal som lagde denne posten, hadde ingen oppfattet den som negativ - god post, og jeg er enig i ditt utsagn. Ingen bør utsette seg selv for dette. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Staal kritiserer ikke spillet. Han har ikke spilt det, han bare linker til en omtale og slenger på en setning. I mine øyne er dette en helt meningsløs tråd. Man kunne jo startet 50 tråder dagen som bare linker til artikler og omtaler rundt på nettet og skrevet "Dette spillet ser bra ut" eller "Dette spillet ser dårlig ut" under linken. Hadde Staal spilt spillet og skrevet en post der han gir oss sin mening om spillet, hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Staal kritiserer ikke spillet. Han har ikke spilt det, han bare linker til en omtale og slenger på en setning. I mine øyne er dette en helt meningsløs tråd. Man kunne jo startet 50 tråder dagen som bare linker til artikler og omtaler rundt på nettet og skrevet "Dette spillet ser bra ut" eller "Dette spillet ser dårlig ut" under linken. Hadde Staal spilt spillet og skrevet en post der han gir oss sin mening om spillet, hadde det vært noe annet. 6789232[/snapback] Er det ikke rimelig vanlig at folk linker til omtaler fra utenlandske spillsider som IGN og Gamespot da? Ser ikke noe galt i det? Selvfølgelig, hvis man starter 50 tråder om anmeldelser på samme spillet fra forskjellige sider, men det var jo ingen current Bomberman Zero tråd så... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) http://www.gamespot.com/xbox360/action/bom...ws&subj=6157029 The Good: .... The Bad: Everything you enjoyed about previous Bomberman games has been stripped out of this one; ugly graphics and lifeless sound design; shallow gameplay that gets old after about five minutes; no offline multiplayer. 2.9 terrible. Så hvis man er Bomberman fan er det nok lurt å holde seg unna dette. 6787021[/snapback] Bra. Da slapp jeg og laste ned de 30MB eller hva det er for å teste ut Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bra. Da slapp jeg og laste ned de 30MB eller hva det er for å teste ut 6789398[/snapback] Du kan jo bare se denne traileren også kan man jo lure på hva i huleste Hudson folka hadde tatt når de kom opp med dette prosjektet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Herlig latter tidlig på morran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå