Gå til innhold

Vyke med høstkampanje!

AeroX

Anbefalte innlegg

Vyke har kommet med ny kampanje.

Nå tilbyr de bl.a å ringe GRATIS til Vest-Europa (Fra Vyke IP/PC), og GRATIS sms til hele verden fra Vyke Mobil og Web.

Denne kampanjen gjelder ut September.

De har også lagd ett program for Windows Mobile Smartphones, slik at det nå fungerer skikkelig her (kan hente tlf nummer fra telefonbok!)

Ellers fungerer java programmet på de fleste nyere telefoner.

Sjekk denne lista for å se om mobilen din støttes.

Jeg bruker vyke selv på en Qtek 8310/SP5 Smartphone, og bruker Wifi til å sende sms'ene med slik at det faktisk blir GRATIS. (GPRS koster jo kun 1 øre da, men men :p)

Etter høstkampanjen går de nok tilbake til 20 øre pr sms, og det er jo en fin pris!

Anbefaler Vyke Mobil på det sterkeste!

www.vyke.no

Vyke tråden å dette forumet.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg helt blåst, jeg finner ikke hvor jeg skal legge igjen nummeret mitt for og få lastet ned vyke til min mobil. jeg er inlogget og alt men har sittet og leitet lenge men finner det ikke:P Så hvis noen vet det så plis si det :D

Endret av Chicken89
Lenke til kommentar
Er jeg helt blåst, jeg finner ikke hvor jeg skal legge igjen nummeret mitt for og få lastet ned vyke til min mobil. jeg er inlogget og alt men har sittet og leitet lenge men finner det ikke:P Så hvis noen vet det så plis si det :D

6798609[/snapback]

Etter du er logget inn, trykk Last Ned i hovedmenyen til venstre.

Så trykker du på bildet av mobilen. Så skriver du inn mobilnummeret ditt på neste side, og velger om du har windows mobile eller ikke.

Jeg slet også med å finne den til og begynne med ;)

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Skulle gått an å prøvd det uten å måtte betale først, flere jeg kjenner betalte inn penger, men har en tlf-yype som fungerte såpass dårlig\ikke fungerte så det ble penger ut i det blå. Jeg er forøvrig selv godt fornøyd med vyke, men den lista over telefoner det skal fungere bra på er ikke helt god.

6798809[/snapback]

Ja bl.a samsung telefoner er det trøbbel med.

På min gamle E730 så virket ikke æøå, meldingsteller, eller telefonbok. Skal visst være ustabilt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...