eivis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo M 1420. Denne bråker som et jetfly og nå begynner jeg og bli ganske lei. Er det mulig og sikfte ut vifta for og få den til og bråke mindre, eller finnes det noen andre måter og begrense lydnivået på? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Mest sannsynlig er det støv som har kommet inn i vifta. Det du kan gjøre er å skru laptoen fra hverandre og tørke støvet, eller prøve å støvsuge vifta. Lenke til kommentar
eivis Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Det har jeg gjort, uten at d hjalp noe som helst. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg støvsugde vifta på laptopen min for 5 min siden.. Den ble mye værre!! jeg vil ha ny vifte! det er også en amilio Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 støvsuging av elektriske/elektroniske komponenter er i utgangspunktet en dårlig ide. Trykkluft på boks er the way to walk. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 støvsuging av elektriske/elektroniske komponenter er i utgangspunktet en dårlig ide. Trykkluft på boks er the way to walk. 7090836[/snapback] fordi? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 sugekraften i støvsugeren er sterk nok til å fysisk skade såpass skjøre gjenstander. Trykkluft på boks er langt mer skånsom (det betyr at du ikke bør falle for fristelsen å bruke kompressor i stedet, denne er langt mer voldelig enn både boksen og støvsugeren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå