Gå til innhold

Beste Headsett ? ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Diskusjon rundt headset passer og betre under «Kultur > Audio». Eit søk i den kategorien kan og vere greit. Tråden flyttes.

Lenke til kommentar
tusen takk;) men noen som har testet icemat headsett?`

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308935

vurderer å kjøpe det

:thumbup:

6790162[/snapback]

Alt annet er bedre... Dårlig kvalitet og dårlig 3d gjengivelse.. Ganske behagelige å ha på, helt til dem ryker etter en viss tid... sb45 er et veldig godt valg... Fordelen/bakdelen med sb45 er at dem er lukket og kan bli litt "klam" etter en tid.. Fordelen med lukkede headset er man får en mer intensitet i spillinga, fokuset er på det som skjer i spillet. Så i clan-kamper er det kjekt.. Dette er ihvertfall min erfaring.. Har hatt både icemat og sb45..

Nå sitter jeg med et par Phillips shp 805, meget behagelige og god lyd.. Bakdelen er at det ikke er mic. Da icemat røyk måtte jeg bare ha noe på dagen og stakk ned på elkjøp og fant disse til under 300,-

Har vært fornøyd siden..

produktbild_gross.gif

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
tusen takk;) men noen som har testet icemat headsett?`

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308935

vurderer å kjøpe det

:thumbup:

6790162[/snapback]

Denne hodetelefonen er, som med så mange andre lett å bli imponert av de første dagene. Den spiller bass på en grei måte, er ok å ha på seg og ser tøff ut. Byggekvaliteten er ikke helt topp, den er satt sammen av sprø plastdeler som lett knekker. I lengden blir lyden for basstung, særlig siden mellomtonen ligger langt bak og ikke klarer å henge med. Diskanten er også rimelig hard og ubehagelig over tid. Etter min mening finnes det mye i samme prisklasse som er bedre.

Jeg ville tatt de fleste anmeldelser du finner på prisguiden og nettbutikker med en stor klype salt. De fleste er åpenbart skrevet i lykkerus etter og ha fått en ny dings til pcen ;)

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med dette headsettet? Tenker litt på å kjøpe meg det :hmm:

6787933[/snapback]

jeg er skamfornøyd med det..

Mic'n er kanskje litt svak, og det lager litt fønky knirkelyder når du tar det av og på.

Hatt det i 1 år nå...

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...