Tech1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har engang bedrevet PC-bygging og Linux-pushing. En av mine "kunder" fikk Linux i boksen sin. Han var helt uten erfaring med data, så jeg var spent på hvordan dette skulle gå. Det gikk selvsagt bra, og han bruker sin Linux-boks som enhver annen PC-bruker. Så en dag fikk han Windows installert på den samme boksen - rett og slett fordi han hadde fått et (spesielt) program som han ville bruke. Men han har bare irritert seg over "dette Windows-tullet" som fryser vinduer, går tregt osv. Her om dagen kom han innom kontoret mitt og foralte at han hadde hatt et mareritt sist natt: Han ble plassert foran en Windows-boks for å utføre en jobb. Men alt var så komplisert og tregt, at han holdt på å bli gal! Så - i drømmen - kom han på at han har Linux hjemme - og ble sååå lettet! Så - moralen her må være: Få Linux inn i boksen og sikre deg en god natts søvn Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så søtt, du fortalte han ikke om wine da? hehe Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg drømte at jeg var på mega og kjøpte salami i natt, det er tomt for pålegg i kjøleskapet Lenke til kommentar
Tech1 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Så søtt, du fortalte han ikke om wine da? hehe 6787893[/snapback] Programmet vil nok ikke virke i Wine. For avhengig av spesiell hardware og driverne til denne. (Et avansert "musikk-komponeringsprogram") Lenke til kommentar
saxin Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hihi, den var søt ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå