Teovina Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Min kjære Arinomi skrev dette diktet til meg direkte i en msn samtale vi hadde nylig, og det smeltet hjertet mitt fullstendig. Han er kjempeflink, og jeg ble så rørt!! Se, jeg tar din hånd, som et barn plukker en blomst i hagen. Se, din hånd passer i min, som solen passer inn i vårt solsystem. Se, jeg vil ikke slippe den, som vi aldri vil skilles. Og se, jeg trenger ikke slippe den, fordi du er alltid her, for meg. Han sa til meg at det var enkelt å skrive dikt når han hadde meg som inspirasjon! Og jeg merket at det er faktisk det. Når du har din elskede som inspirasjon, kan du skrive dikt på fem minutter. Så jeg svarte han med dette diktet rett etterpå: En tåre triller nedover mitt kinn. Den triller fordi noe fantastisk har berørt mitt sinn. Jeg trodde aldri jeg ville finne den, som vil sitte sammen med meg på livets gren. Vi hører sammen som kropp og sjel, det er kun sammen med deg at jeg er hel! Håper dere likte diktene våre. Gi gjerne feedback. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kjærlighetens aspekter Kjærlighet Vanskelig Lykke finnes Trivelig Ærlighet er et must Utroskap er lik no trust Og man tenker Man blir ikke lei Tanken er; Jeg elsker deg Nok et kjærlighetsdikt fra smurfen, en mislykka romlemantiker av det gamle slaget... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes det var litt morsomt at hun orket 2 av 10 linjer, makan til ADHD-kjerring. Greit nok at diktet ble skrevet av Max Martin, men litt tålmodighet må en ha. 7160268[/snapback] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du varmerved å gå forbi Du gleder når du smiler Du er skjønnhetens ukronede dronning Din hud myk som fersken En tanke på deg mitt hjerte smelter Du er gjemt i mine drømmer Dette er helt borti natta, skrevet på bussen på vei hjem fra fylla. Oh yeah ;P Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 dette blir vel en liten bump men jeg vil holde litt liv i denn etråden ved å poste et nytt dikt jeg nettop skrev. av en eller annen grunn skriver jeg hovedsakelig slikt når jeg har masse følelser og tanker som løper rundt... da jeg nettop skrev det har det ikke fått noen tittel enda. i bid you farewell my queen i stand alone on the white beach waving goodbye i bid you farewell in your white boat rowing on the green ocean i am alone from this moment on in my kingdom on the white beach Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kjeda meg i en norsktime og fant ut at jeg skulle skrive et kjærlighetsdikt til de to søte jentene som sitter i samme gruppe som meg. Så vakker og ømhun vandrer der hen For meg er hun som en drøm Svinser og svanser Frem og tilbake Jeg tror jeg kan sia t jeg blir helt kake Duften sender meg langt bort i natta Jeg sukker og smiler og drømmer meg bort Jeg håper hu blir min, og at det skjer fort Klisjé og slikt, kanskje, men det virka ^^ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jenta mi, Jeg tenker på deg dag og natt, jeg tror jeg får fnatt, pusen min, du er grunnen til rusen min, jeg savner deg fremdeles og håper at forholdet en dag kan gjenleves. Amen. PS: Jeg dikta det nå, så ikke flame meg så mye. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Dette er til -Nyhus- aka Eivind aka Bernard. Eivind. Fyren med blomster og jordbærdynetrekk, marsvin, byll og Elixia-sekk Etter at du på min msn-liste fant sted Har jeg brukt google.com relativt mye mer Eivind, kyllingen din gjør deg så kjekk og stram Synd den ikke hjelper på skillza dine i dam Er du noen gang i Oslo, og dra hjem rett og slett ikke orker så har du alltid fast plass i senga mi, på tross av at du snorker Spill er vel ikke din sterkeste side, kan man si men trøst deg med at du alltids har den retarded ugla di Og om du lurer hvorfor alt dette i mitt hode rant så husk at det er fordi det blåser, ikke sant! Endret 4. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Dette er til -Nyhus- aka Eivind aka Bernard. Eivind. Fyren med blomster og jordbærdynetrekk, marsvin, byll og Elixia-sekk Etter at du på min msn-liste fant sted Har jeg brukt google.com relativt mye mer Eivind, kyllingen din gjør deg så kjekk og stram Synd den ikke hjelper på skillza dine i dam Er du noen gang i Oslo, og dra hjem rett og slett ikke orker så har du alltid fast plass i senga mi, på tross av at du snorker Spill er vel ikke din sterkeste side, kan man si men trøst deg med at du alltids har den retarded ugla di Og om du lurer hvorfor alt dette i mitt hode rant så husk at det er fordi det blåser, ikke sant! 8784070[/snapback] Søtt! <3 Da kan jeg skryte av at Ida2 har skrevet kjærlighetsdikt til meg Endret 4. juni 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) --- Endret 14. august 2011 av sigis0n Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Et lite bidrag fra meg One look One smile One touch One embrace One kiss One love Two people Two minds Two souls Two destinies One road One journey One ending Together. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 dette blir vel en aldri så liten bump av denne tråden men her er et dikt jeg skrev på t-banen på vei til trening idag: verdens søteste jente har jeg funnet med sitt smil og sjarm hun mitt hjerte har funnet hennes tenner er som de hviteste perler og hennes lepper som den mykeste silke hennes blikk smelter mitt hjerte og hennes favn eier min sjel Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg plukket en rose med en kjærlig hånd På båndet var det knyttet et silkebånd På båndet var det skrevet med syv små ord Du er verdt mer enn du tror Jeg skal slutte å elske deg, når en stum mann sier til en døv kvinne at en blind gutt har sett en lam jente gå på vannet. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I dag har jeg hørt på mang en sang For dagen har vært lang I kinnene jeg nå kjenner varmen For jeg spør deg, skal vi være sammen? Diktet jeg brukte til å spørre eksen Sa noen hobby dikter? Kan også nevne at signaturen er selvkomponert. Skrevet for ca en uke sia da jeg var litt nedfor fordi jeg trodde jeg hadde mista sjansen på ei jente. Men viste seg at det var en misforståelse og at jeg fortsatt er med i spillet Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oscar_* Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jenter blir tiltrukket av menn som får dem til å føle seg som kvinner. Følelser er avhengighetsdannende. Emosjonelle såre dikt gir deg de følelsene. Men nå er det på tide å move on. Slutt å være ei pyse. Og skaff David Deangelo's "Double your dating". Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg har to.. selvskrevne.. jeg er ikke noe flink i engelsk, men det er litt av sjarmen mener type nda. så jeg får ikke gjøre det om he`s free, free as the wind.. he`s nice, almost to nice he`s stubbern, but not to stubbern he`s mine and thats fine i love him, i really do but i can`t help asking if he does to why would such a guy be with me hes so special so perfect I`m a bug if you compere us I don`t have looks, the nose But he do. Why? Why would he be with someone like me? nr.2 I know my wind The wind is so abstract, no one can capture it You can try, but it will alway escape I`ts never at the same spot, its not even the same wind Some one had the wind be stroken theire face, Before it even came to you Should we capture the wind? What would it do? Could it stop blowing? I know my wind, But i don`t know where its blowing Where it has blow`n All i know is that the wind is with me now And its coming again in the morning Thats all that matters dere kan gjerne si deres mening Lenke til kommentar
3bein Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nattameldingsdikt: Når natten kaster sitt mørke slør og lysene slukkes bak hver dør Da skal du se på stjernene og tenke ut en spesiell for denne skinner for deg i kveld. Endret 9. november 2009 av Chance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå