Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) tenkte eg kunne lage en tråd der en poster dikt som en har skreve sjøl. om kjærlighet, savn etc. dikt har vel kanskje ikkje noke her å gjere, men gjelder kun kjærleik. dikt fungere som en måte å få ut mine følelser på vertfall. så post i vei. kan begynne med eit eg skreiv i natt og eit litt eldre.. er fortsatt meir som skal fiksast men her it goes: ------------------------------ my knees hit the ground and hands reach out to the stars leaves come falling down from the surrounding trees i catch a leaf in my hand dried out and smolders to dust i take deep breath and try to stand but my wounds did not mend i look to the sky, and sigh hoping to see a sign for a memory,my thoughts that is gone to wake my heart that stopped laying down in the grass looking up on the branches so high i can't find the right words to say i think of you, and wish for another life i feel the pain inside of me, like barbed wire around my heart i think about the times that used to be when it was just you and me i did'nt understand my own heart and i never got to say really goodbye did'nt get to see you one last time I cannot be without you my dear angel, carry me away i cry trough this pain i tried so hard to change i tried so hard to realize after all the fights after all the tears after all the words after all the pain the symphony stopped playing my song so did my heart,when i knew that you and me could never be ------------------------------ a trigger releases anger, emotions sets to life, rush of adrenaline hits the mind, explodes the unjust and anger spills from the mouth, words without thought is said to be returned, desire to hurt ending in retreat, excuses and tears, your words is a weapon Endret 1. september 2006 av Solefald Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har lagt ut endel av diktene jeg har skrevet på hjemmesiden min. dette er et av de diktene: For a brief moment I held your face with my hands For a brief moment Our lips touched and sealed our love For a brief moment I where in heaven as I held you withing my grasp Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har lagt ut endel av diktene jeg har skrevet på hjemmesiden min. dette er et av de diktene: For a brief moment I held your face with my hands For a brief moment Our lips touched and sealed our love For a brief moment I where in heaven as I held you withing my grasp 6786872[/snapback] var pent =) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 var pent =) takk. skrev det mens jeg tenkte på ei "tidligere" venninne av meg som jeg hadde følelser for... like greit å få slikt ne dpå papir.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 var pent =) takk. skrev det mens jeg tenkte på ei "tidligere" venninne av meg som jeg hadde følelser for... like greit å få slikt ne dpå papir.. 6786884[/snapback] hjelper det..eg satt oppe til 4 i natt og skreiv det første, mens eg tenkte på xn, som har begynt å hoppe rundt i hodet mitt igjen. og nr 2 skreiv eg etter en krangel..var like før eg gjorde det slutt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 slenger likesågodt ut et nytt et også jeg: Like a warm summer breeze Our eyes met Like a warm summer breeze out lips met in heaven I embrace you holding you close your silky skin next to mine Our lips meet in the blaze of night to intervene our love Like a warm summer breeze you entered my life to be embraced by my love Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 berre å hive ut meir Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det siste jeg skrev: I wish I could hold you and feel you close to me I wish I could smell your hair and feel like you where close to me I wish I could love you and let you be my love forever Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 siden dere slenger ut her, slenger jeg òg dette er et dikt jeg skrev da jeg var fjorten, til min første tapte kjærlighet jeg liker ikke strået i vinden jeg liker ikke bølgene i havet jeg liker ikke skyene på himmelen og heller ikke snøen som begynner å lave hvor har du dratt hen nå? hvor har du gjemt deg hen? har du gått deg bort? vil du komme tilbake igjen? mine øyne møtte dine dine øyne så bort i mitt øye kom en tåre og jeg visste at nå var det gjort aldri skal du føle det jeg føler for deg for sammen kan vi bare føle at kjærligheten drar sin vei Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 tenkte eg kunne lage en tråd der en poster dikt som en har skreve sjøl. om kjærlighet, savn etc. dikt har vel kanskje ikkje noke her å gjere, men gjelder kun kjærleik. dikt fungere som en måte å få ut mine følelser på vertfall. så post i vei. kan begynne med eit eg skreiv i natt og eit litt eldre.. er fortsatt meir som skal fiksast men her it goes: ------------------------------ my knees hit the ground and hands reach out to the stars leaves come falling down from the surrounding trees i catch a leaf in my hand dried out and smolders to dust i take deep breath and try to stand but my wounds did not mend i look to the sky, and sigh hoping to see a sign for a memory,my thoughts that is gone to wake my heart that stopped laying down in the grass looking up on the branches so high i can't find the right words to say i think of you, and wish for another life i feel the pain inside of me, like barbed wire around my heart i think about the times that used to be when it was just you and me i did'nt understand my own heart and i never got to say really goodbye did'nt get to see you one last time I cannot be without you my dear angel, carry me away i cry trough this pain i tried so hard to change i tried so hard to realize after all the fights after all the tears after all the words after all the pain the symphony stopped playing my song so did my heart,when i knew that you and me could never be ------------------------------ a trigger releases anger, emotions sets to life, rush of adrenaline hits the mind, explodes the unjust and anger spills from the mouth, words without thought is said to be returned, desire to hurt ending in retreat, excuses and tears, your words is a weapon 6786850[/snapback] kan jeg liksom skrive det får hånd og gi det til noen? eller må du ha peng for d Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Prøvde å skrive et dikt om ei jeg likte engang, som jeg ikke fikk. Det ble bare mørkt og fælt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Dikt er alltid artig å lese, enten det er veldig bra eller veldig dårlig. En ting som går igjen er at folk her inne ikke skriver på morsmålet sitt, som resulterer i veldig kronglete formuleringer. Dere har ikke vurdert å skrive på eget språk, så blir det både mer personlig og bedre for leseren? Det blir litt som disse nettsidene folk lager, hvor det er på engelsk for å få flere hits; bruk heller språket man kan og fokusér på innholdet. Endret 2. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dikt er alltid artig å lese, enten det er veldig bra eller veldig dårlig. En ting som går igjen er at folk her inne ikke skriver på morsmålet sitt, som resulterer i veldig kronglete formuleringer. Dere har ikke vurdert å skrive på eget språk, så blir det både mer personlig og bedre for leseren? Det blir litt som disse nettsidene folk lager, hvor det er på engelsk for å få flere hits; bruk heller språket man kan og fokusér på innholdet. 6792259[/snapback] Av en eller annen (kanskje idiotisk) grunn så føler jeg at jeg får utryktt meg bedre på engelsk enn norsk når jeg skriver dikt.... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 sånn her også. engelsk er lettare å uttrykke seg på..og norsk er IKKJE eit romantisk språk:P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Alle språk har sin romantiske side, selv om engelsk føles litt mer eksotisk. Jeg forstår godt at folk føler at dikt på engelsk virker mer følelsesladet og rå, da språket har flere synonymer som ikke virker tåpelig når de brukes i dikt. Likevel er skrive- og grammatikkfeil i dikt fælt. Dikt handler om å forsøke å gjøre følelser om til ord, noe som egentlig er umulig. Det blir derfor et konstant forsøk på å formulere seg så bra som mulig, og da må man ha språket med seg. Dikt er kunst med språk, og da må man vite hvilken ende av penselen man maler med. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror det er 2-3 år siden jeg skrev denne: Love Never Dies Love It may fall into the shadows But it never fades away You can try to deny it You can try to defy it But in the end you will fall to it You can try to forget It seems to work with everything else …but not love You can try to use the eraser But it will not make you forget her …because nothing can erase love ----- Er et dikt som (av alle ting) er basert på en slags teori. (Man glemmer aldri noen man virkelig har hatt følelser for, og følelsene forsvinner aldri helt.) Steffy: Ang. engelsk. Jeg skriver mye på engelsk rett og slett fordi jeg liker språket, dessuten så tenker jeg en del engelsk. (Bodde i england i halvt år som ung) I tillegg har blir jeg utsatt for mye engelsk kultur så det blir lett inspirasjonen. Men har også skrevet på norsk: På midten av atlanteren Jeg befinner meg på midten av atlanteren Jeg vet ikke om jeg skal krysse den eller gå tilbake Det nye landet, formet som et hjerte Det gamle landet formet som tomhet Det er så alfor mye jeg vet om det gamle Og så alfor lite jeg vet om det nye For alt jeg vet blir jeg kanskje jaget tilbake... Eller kanskje jeg blir tatt inn i varmen Jeg greier ikke å ta valget Forvrirrelsen er som en orkan rundt meg Som truer med å senke skipet mitt Jeg holder på å drukne i følelser Men jeg må til slutt ta et valg Føre skipet på rett kurs Vekk fra orkanen og forvirringen Og komme meg på en av strømmene ----- Det skrev jeg for 3-4 år siden, handler om å være veldig usikker(på hva vedkommende en liker vil, men ikke minst: også en selv.) Hmm, har ikke skrevet dikt på et par år, lurer på om jeg skal begynne med det igjen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 6786850[/snapback] kan jeg liksom skrive det får hånd og gi det til noen? eller må du ha peng for d 6787766[/snapback] feel free to =) as long as it helps=) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) You’re with me all the time.. It’s like you’re just mine.. I want to hold you when you cry.. You make me smile with just your eyes.. Share my hopes, dreams and fears.. Wipe away all your tears.. I love you without regret.. But you haven’t realized it yet. - fikk dette av en fyr, en tid tilbake.. syntes det var søtt Endret 3. september 2006 av demille Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) It's you and me and all of the people and I don't know why I can't keep my eyes off of you. Å kunne gi en jente en notis hvor dette står, uten at jeg sier noe som helst, men at hun ser i øynene mine at jeg mener hvert ord som står der. En jente jeg er skikkelig forelsket i. Jeg gleder meg til den dagen. Endret 3. september 2006 av chris Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg ville aldri sjarmert en jente med sangtekster. Noe mindre personlig finnes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå