sinnadyr Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har lastet ned en god del java-spill som blant annet funker fint i fullskjerm (i flg beskrivelse), men mappen inneholder bare massevis av .exh filer, .class og ei mappe som heter "META-INF". Har lagt det over på telefonen min men finner ikke noen fil jeg kan åpne eller noe. Det jeg hadde sett som mest sannsynlig hadde vært om nokia 6280 hadde behandlet mappen som et spill, men det gjør den altså ikke. Håper på gode svar ¤sinnadyr Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Har lastet ned en god del java-spill som blant annet funker fint i fullskjerm (i flg beskrivelse), men mappen inneholder bare massevis av .exh filer, .class og ei mappe som heter "META-INF". Har lagt det over på telefonen min men finner ikke noen fil jeg kan åpne eller noe. Det jeg hadde sett som mest sannsynlig hadde vært om nokia 6280 hadde behandlet mappen som et spill, men det gjør den altså ikke. Håper på gode svar ¤sinnadyr 6786730[/snapback] Hehe, jeg balla litt. Problemet mitt var at jeg lasta ned disse og trodde de var i .zip/rar siden winrar ville behandle filene. Problemet ble at jeg pakka ut .jar-filer (altså java-filer). Er nok bare å legge disse rett inn. Har overført en del nå så skal legge meg på senga og teste ut noen av de, tja, 500 spilla jeg lasta ned Folk må bare si fra hvis de er interessert i spill til mobilen sin Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Folk må bare si fra hvis de er interessert i spill til mobilen sin er veldig interessert men har w810i kanskje det ikke går da... eller?? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Folk må bare si fra hvis de er interessert i spill til mobilen sin er veldig interessert men har w810i kanskje det ikke går da... eller?? 6977952[/snapback] Nokia 6280 bruker series 40 3rd edition. Og i og med at det er Java-spill, så fungerer d på w810i. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Folk må bare si fra hvis de er interessert i spill til mobilen sin er veldig interessert men har w810i kanskje det ikke går da... eller?? 6977952[/snapback] Nokia 6280 bruker series 40 3rd edition. Og i og med at det er Java-spill, så fungerer d på w810i. 7073897[/snapback] ja så fint da, kan du ikke sende dem på mail eller no? pm meg om den måten du syns er best. tusen takk! Endret 15. oktober 2006 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå