dj_bamse Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Trenger noe bra trance/techno/house/dance musikk. Alle forslag takker jeg stort for (please hjelp meg trenger virkelig musikk) Kan jo legge inn noen forslag selv: dj cally-were are you now dj satomi-castles in the sky CosmicMan - KrystalDreams SASHA - Wavy Gravy BT - BLAMING JUNE Signum - Push Through (M.O.R..P.H. remix) DJ MAUI - REVENGE I Binary Finary - 1998 Chicane feat Moya Brennan - Saltwater Paul van Dyk - For an Angel J&R Project - Keep it up Hidden sound system - I know San - I know ARENA - JUMP Earthbound - Mission Dreams (Spacecorn Remix) COSMIC GATE - EXPLORATION OF SPACE ROBERT MILES - CHILDREN Mario Piu - Communication Robert Miles ft. Maria Nayler - One & One DJ Balloon - Monstersound _____og____ DJ Balloon - Techno Rocker K-system - Guardian Angel Phil Green - Goliath Anthem Miss Jane - It's a fine day [ ATB remix ] Benny Benassi - Satisfaction ATB - The fields of Love Dune - I can't stop raving BLANK AND JONES - DJ'S, FANS, AND FREAKS Blank and Jones - DJ Culture 2PM - Tetris Mono - Rise ( original mix ) Bartezz - On the Move ASYS - Acid Nightmare Men jeg trenger virkelig mer musikk Jeg musikk klarer meg ikke uten Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9109&hl=+trance Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Herregud, mann. Jeg linka jo til trance-tråden i en av dine tidligere tråder. Dessuten har du jo kopiert både emnetittel og liste. Bruk tråden Søppelsveitt (og jeg) linket til, vi trenger vel ikke 2 identiske tråder. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Som sagt, bruk eksisterande tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg