mintman Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mener jeg har lest om dette før, men kan ikke finne det. Kjøpte i dag en WD Mybook 250Gb. Nå er den fyllt opp med 22GB og jeg får ikke overført noe mer. Får feilmeldingen: "There is not enough diskspace". Hva gjør jeg. Maskinen kjører på en WinXP. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis du ser på egenskapene til disken så står det vel hvor mye total plass det er og hvor mye som er ledig. Hva står det der? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 210 GB ledig, men når jeg forsøker å flytte en fil på 5 GB kommer feilmeldingen opp. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Maksimal størrelseFAT32 volumer kan, i teorien, gå fra mindre enn 1 MB opp til 2 TB (TeraByte). Forøvrig når den benyttes i Windows 2000/XP er maksimum størrelse på et volum 32 GB. I tillegg er den maksimale individuelle filstørrelsen på 4 GB. FAT32 er standard filsystem på Windows 98 og Windows Me, men støttes også på Windows 2000/XP. http://itpro.no/art/1371.html Formater den som NTFS Lenke til kommentar
Utsyn1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hvis du bruker FAT32 som filsystem finnes der vel en øvre grense på filstørrelsen til hver enkelt fil. NTFS klarer mye, mens FAT32 har en grense på rundt 4 GB. Tror det var noe sånt. Edit: Litt for treg der... Endret 1. september 2006 av Utsyn1 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Ahhh....det var det det var. Husker jeg hadde lest noe men ikke hva det var. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå