dask Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen her som har noen erfaring på det å bruke linser på banen..? altså er det stor sjanse å miste de osv. ? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg bruker linser, det går veldig fint! Har aldri mistet de, men har hendt at jeg har fått litt møkk i øyet, som svir litt(ikke gni deg i øyet med keeper hansker:D). Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 For å si det sånn, linser er bedre enn briller. Har aldri hatt problemer med linser på fotballbanen. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Heller ikke hatt problemer med det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Får slenge meg på å overbevise trådstarter; linser er ikke noe problem! Spilte uten noe før, da så jeg rett og slett veldig lite, så det var en liten revolusjon å få på seg linser! Lenke til kommentar
dask Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) *overbevist* Vel... da var det bare å kle på seg skoan å starte spillinga "hmmm.. hvor la jeg linsene da?" Endret 14. september 2006 av dask Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Enkelte spillere har jo begynnt å bruke linser med farge får å beskytte mot skarpt lys, selv om dei ikke har dårlig syn. Så linser på bana er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det derfor Davids spiller med orange solbriller og eller? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det derfor Davids spiller med orange solbriller og eller? 6920123[/snapback] Nei, hos han er det vel andre grunner en komfort. En eller annen øyesykdom tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå