Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries

Anbefalte innlegg

Utrolig bra tema :) Kjempefornøyd. MEN det er en ting som irriterer meg. Når jeg surfer på nettet. Tjenester eller web. Så når jeg begynner å skrive inn web adressen, kommer det opp tildligere inntastede adresser som stemmer med det jeg har skrevet så langt. (Håper du skjønner hva jeg mener). Det dukker opp noen "rekker" over der du skriver inn adressen Der er det svart bakgrunn og svart skrift, veldig vanskelig å se hva som står der. Går det ann å få dette hvit?

Bortsett fra det er jeg veldig veldig fornøyd. Det ser utrolig herlig ut på min Pearl Black N80.

Håper du kan se på dette :) Aktiv bruker av dette :)

EDIT: Dersom man har oppe en webside og velger "Velg" --> "Gå til Web-adresse" Blir feltet der du skal skrive inn web adressa hvit og det blir hvit skrift så umulig å se hva man skriver :)

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problem angående når man bruker "Gå til webadresse". Ser ingenting så må bare gjette :p. Et annet "problem" er når jeg trykker stjerne når jeg skriver meldinger for å få opp tegn så blir det symbolet jeg har valgt helt hvit. Ikke noe viktig egentlig. Eneste som kunne vært kjekt å fikse er "Gåt til web-addresseproblemet.

Flott jobb du gjør Symian_Pro, stå på!

Lenke til kommentar

Noen må hjelpe meg! :wallbash:

Har lastet ned nyeste versjon av pearl black, men jeg får ikke installert den! :cry: Jeg har fjernet tidligere versjoner via programbehandling, men allikevel kommer det opp "kunne ikke installeres" :cry::cry:

Noen som kan hjelpe? Hadde vært evig takknemlig siden dette temaet er et must for min sorte N80! :w00t:

Lenke til kommentar
Noen må hjelpe meg!  :wallbash:

Har lastet ned nyeste versjon av pearl black, men jeg får ikke installert den!  :cry:  Jeg har fjernet tidligere versjoner via programbehandling, men allikevel kommer det opp "kunne ikke installeres"  :cry:  :cry:

Noen som kan hjelpe? Hadde vært evig takknemlig siden dette temaet er et must for min sorte N80!  :w00t:

7093900[/snapback]

Fikk det til! :thumbup:

Dette er helt seriøst det beste temaet jeg har vært borti! :dribble: FETT! :w00t:

Lenke til kommentar

Har lastet ned nyeste versjon av pearl black, men jeg får ikke installert den!  :cry:  Jeg har fjernet tidligere versjoner via programbehandling, men allikevel kommer det opp "kunne ikke installeres"  :cry:  :cry:

Noen som kan hjelpe? Hadde vært evig takknemlig siden dette temaet er et must for min sorte N80!  :w00t:

7093900[/snapback]

Dette er helt seriøst det beste temaet jeg har vært borti! :dribble: FETT! :w00t:

7095876[/snapback]

Sånn omtrent hva gjorde du? I tilfelle flere sliter med samme problemet. :)

Lenke til kommentar

Mulig det ligger 2 "Pearl Black" under programbehandling så kanskje det var problemet?

S60 3rd ED telefoner viser både programmer og sis filer under programbehandling. Så hvis sis filen fremdeles ligger på telefonen etter at programmet er installert så vil den være synlig to steder. Sis filen vil stå som "ikke innstallert". Så hvis du sletter den sletter du altså bare en enkel sis fil, men ikke noe program.

Ikke spør meg hvorfor det er slik, men det er det :)

Lenke til kommentar

7093900[/snapback]

7095876[/snapback]

Sånn omtrent hva gjorde du? I tilfelle flere sliter med samme problemet. :)

7096185[/snapback]

Jeg satt oppe til klokka 3.30 i går natt, så jeg ble så frustrert at jeg bare formaterte både mobilen og minnekortet :blush: Minnekortet i windows og mobilen via Nokias oppdateringstjeneste. Måtte bare få pearl black til å fungere :dribble::tease:

Lenke til kommentar

Pearl Black 2.70

Dette er aller siste versjon! Prosjektet er over og det kommer ingen nye versjoner.

(gjelder KUN Pearl Black)

->Last den ned her<-

Nyheter:

- Fikset flere bugs

- 100% kompatibilitet med Nokia 3250

- N70/N72/N90 versjonen er endelig tilbake.

- Litt mindre filstørrelse (igjen)

NB! N70/N72/N90 versjonen er desverre forsinket på grunn en STOR mengde bugs.

Lenke til kommentar
Pearl Black 2.70

Dette er aller siste versjon! Prosjektet er over og det kommer ingen nye versjoner.

(gjelder KUN Pearl Black)

->Last den ned her<-

Nyheter:

- Fikset flere bugs

- 100% kompatibilitet med Nokia 3250

- N70/N72/N90 versjonen er endelig tilbake.

- Litt mindre filstørrelse (igjen)

NB! N70/N72/N90 versjonen er desverre forsinket på grunn en STOR mengde bugs.

7137556[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...