Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo da de, + noen fler, kommer de også. Men må nesten fikse feilene i Pearl Black først. Hver gang jeg fikser en ting kommer en ny bug til syne :/

Kommer nok til å slippe en ny versjon av PB nå snart (forhåpentligvis blir det den siste) og så skal jeg begynne på de andre for fullt.

Lenke til kommentar
Jo da de, + noen fler, kommer de også. Men må nesten fikse feilene i Pearl Black først. Hver gang jeg fikser en ting kommer en ny bug til syne :/

Kommer nok til å slippe en ny versjon av PB nå snart (forhåpentligvis blir det den siste) og så skal jeg begynne på de andre for fullt.

6997981[/snapback]

Det blir sikkert lettere å lage dem når du har funnet ut av feilene i PB :)

Lenke til kommentar

I v2.5 fant jeg en bug, hvor når man åpner en MMS med bilde og blar seg ned for å se hele bildet i skjermen, legger det seg et svart "filter" over bildet.

Jeg har så prøvd å legge inn v2.6 for å se om det er rettet på, men klarer ikke innstallere den. Må sikkert fjerne den gamle, men hvordan gjøres det? ...prøvde å slette fila, men ser ikke ut til å funke :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm, synes ikke akkurat dette var et nevneverdig problem. Bildet blir mørkere når du markerer det ja, men når du ikke markerer det er det helt fint. Hvis du trykker på bilde for å "åpne" det så vises det også på normal måte, så jeg ser ikke helt problemet.

Grunnen til at dette skjer er at telefonen, av en eller annen merkelig grunn, finner på å legge Input Highlight feltet oppå bilde, isteden for å legge det under som det egentlig skal. Hvorfor vet jeg ikke men synes ikke det livsviktig problem akkurat. Du kan jo bare scrolle deg ned til teksten for å se bildet tydeligere.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke noe livsviktig problem :p Men på min telefon, og hvis det er sendt høyoppløselige bilder, vil jeg kun se bildet skikkelig hvis det er "beskjært" enten i topp eller bunn. Hvis jeg scroller til jeg får hele bildet på skjermen, kommer denne highlightingen. Jeg bare nevnte det, siden dette "problemet" ikke eksisterer på de originale temaene.

Og alt i alt er det jo en liten bug da ;)

Lenke til kommentar
Funket det ja...takker!  Men, den bug'en er fortsatt til stede i v2.6 også...

7027624[/snapback]

sånn blir det med nokias theme også... skal jo være sånn da.

7032028[/snapback]

Vel, ikke på min ihvertfall. Det blir en ramme ja, men bildet er fortsatt det samme. I Pearl Black legger deg seg en "sotet film" over.

Lenke til kommentar

Jeg får bare "Sertifikatfeil. Kontakt tjenesteleverandøren" når jeg skal installere. Hva kan det være? Prøvd flere versjoner. Har E70.

Edit: *Kremt* Sorry, fant det ut. Måtte fjerne sertifiseringssjekken på telefonen.

Endret av stramund
Lenke til kommentar
Har installert v2.5 på min N73. Vil installere v2.6 istedet, men finner ikke Pearl Black i min liste under Prog. Behandling...

Noen som kan hjelpe?  :hmm:

Mvh

janodega

7032374[/snapback]

Har du sjekket både minnekort og telefonminne?

7040594[/snapback]

Oki, mulig jeg er dum men hvordan får jeg sjekket det..? :ermm:

Mvh

janodega

Lenke til kommentar
Har installert v2.5 på min N73. Vil installere v2.6 istedet, men finner ikke Pearl Black i min liste under Prog. Behandling...

Mvh

janodega

7032374[/snapback]

7040594[/snapback]

Mvh

janodega

7042500[/snapback]

Hmm, når jeg tenker meg om så er det ikke noen spesiell måte å gjøre det på. Under programbehandling ligger alt du har installert enten det er på telefonminnet eller kortet. Rart at PB ikke ligger der, det gjør det hos meg. Kanskje det har noe med at du prøvde å slette det en gang? HAr du prøvd å sjekke med PC Suite og se hva som ligger på mobilen? Kanskje det hjelper, ellers må andre kommer med forslag...

Lenke til kommentar

Mvh

janodega

7032374[/snapback]

7040594[/snapback]

Mvh

janodega

7042500[/snapback]

Hmm, når jeg tenker meg om så er det ikke noen spesiell måte å gjøre det på. Under programbehandling ligger alt du har installert enten det er på telefonminnet eller kortet. Rart at PB ikke ligger der, det gjør det hos meg. Kanskje det har noe med at du prøvde å slette det en gang? HAr du prøvd å sjekke med PC Suite og se hva som ligger på mobilen? Kanskje det hjelper, ellers må andre kommer med forslag...

7044128[/snapback]

Finner ikke programmet med Pc Suite heller... :(

Vel, vel da får jeg bruke v2.5 inntil noen har en lur ide.

Takk uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...