Sigmund_Freud Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 All den tid det kun er en brøkdel av Opera Mini-brukerne som benytter Serie 60 og kun en forsvinnende liten liten del av de igjen bruker et tema men sort bakgrunn, har jeg litt problemer med å se dette som et Opera Mini-problem. 6958215[/snapback] Opera Mini-problemet er lett å løse. Bare å bytte til storebror Opera Mobile, med blant annet wand, tabs og automatisk fullføring av adresser. Symbian_Pro: Nydelig tema! Flott å se et tema der skaperen har tenkt på alt mht. vektorbasert grafikk, god kontrast, kompatibilitet og filstørrelsen. Lenke til kommentar
I:H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Prøv å avinstaller den tidligere versjonen du har av black pearl...Versjon 2.6 funker fett på min n73 Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Prøv å avinstaller den tidligere versjonen du har av black pearl...Versjon 2.6 funker fett på min n73 6976570[/snapback] funket smertefritt! takk Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 La akkurat merke til at når du skriver melding og går inn får å velge symbol så blir det helt hvitt der man velger slik at man ikke ser hva som står der. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 men du ser jo alt, du vet jo hva som er under det hvite når du flytter den dit! Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 får feilmedling fra nokia suite - kan ikke installere..? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 slett gamle verson. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Yeah... Den virker. Men det er et problem! Du vet der datoen, batterinivået og dekningen står? Der er det helt hvitt. Kan du klare å fikse det , Vær så snill? Endret 1. oktober 2006 av ibrar Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 slå mobben av å på. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Yeah... Den virker. Men det er et problem! Du vet der datoen, batterinivået og dekningen står? Der er det helt hvitt. Kan du klare å fikse det , Vær så snill? 6978172[/snapback] hmm det skal funke, prøv å skifte til et annet tema, og så tilbake igjen. Eventuelt kan du reinstallere. Du har for øvrig 163 smileyer i dine siste 75 innlegg, noe som gir i gjennomsnitt 2,13 smileyer per innlegg! Edit: ja jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Du har for øvrig 163 smileyer i dine siste 75 innlegg, noe som gir i gjennomsnitt 2,13 smileyer per innlegg! 6978243[/snapback] :!: Forresten feil, det blir 2,17 per innlegg. Endret 1. oktober 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har slått av og på, fjernet det gamle temaet men får bare beskjed om at "Operasjon misslyktes" Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikk det omsider til å virke, aner ikke hvordan LoL.. Vel etter litt testing så har jeg ei tilbakemelding, hvis du prøver eMSN med dette temaet så får du ikke lagt inn info fordi bakgrunn og skrift er begge sort. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Yeah... Den virker. Men det er et problem! Du vet der datoen, batterinivået og dekningen står? Der er det helt hvitt. Kan du klare å fikse det , Vær så snill? 6978172[/snapback] hmm det skal funke, prøv å skifte til et annet tema, og så tilbake igjen. Eventuelt kan du reinstallere. Du har for øvrig 163 smileyer i dine siste 75 innlegg, noe som gir i gjennomsnitt 2,13 smileyer per innlegg! Edit: ja jeg kjeder meg 6978243[/snapback] Jeg har prøvd å reinstallere men det går heller ikke! Dette er kanskje et dumt spørsmål men er det en grense for hvor mange smilieyes man kan ha? Jeg vet at det er grense for hvor mange man kan ha i en topic. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 lag et rosa et også da! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 lag et rosa et også da! 6990010[/snapback] Pearl Pink er allerede på vei Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vi venter i spenning..... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vi venter i spenning..... 6994686[/snapback] jeg tror det er litt mer arbeid enn å trykke på en knapp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå