Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries

Anbefalte innlegg

All den tid det kun er en brøkdel av Opera Mini-brukerne som benytter Serie 60 og kun en forsvinnende liten liten del av de igjen bruker et tema men sort bakgrunn, har jeg litt problemer med å se dette som et Opera Mini-problem.

6958215[/snapback]

Opera Mini-problemet er lett å løse. Bare å bytte til storebror Opera Mobile, med blant annet wand, tabs og automatisk fullføring av adresser.

Symbian_Pro: Nydelig tema! Flott å se et tema der skaperen har tenkt på alt mht. vektorbasert grafikk, god kontrast, kompatibilitet og filstørrelsen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeah... Den virker. :cool:  :dribble:  Men det er et problem! :hrm: Du vet der datoen, batterinivået og dekningen står?

Der er det helt hvitt. :ermm:

Kan du klare å fikse det :hmm: , :dribble:  Vær så snill?

6978172[/snapback]

hmm det skal funke, prøv å skifte til et annet tema, og så tilbake igjen. Eventuelt kan du reinstallere.

Du har for øvrig 163 smileyer i dine siste 75 innlegg, noe som gir i gjennomsnitt 2,13 smileyer per innlegg! :thumbup::yes::roll::whistle::ph34r:

Edit: ja jeg kjeder meg

Lenke til kommentar
Yeah... Den virker. :cool:  :dribble:  Men det er et problem! :hrm: Du vet der datoen, batterinivået og dekningen står?

Der er det helt hvitt. :ermm:

Kan du klare å fikse det :hmm: , :dribble:  Vær så snill?

6978172[/snapback]

hmm det skal funke, prøv å skifte til et annet tema, og så tilbake igjen. Eventuelt kan du reinstallere.

Du har for øvrig 163 smileyer i dine siste 75 innlegg, noe som gir i gjennomsnitt 2,13 smileyer per innlegg! :thumbup::yes::roll::whistle::ph34r:

Edit: ja jeg kjeder meg

6978243[/snapback]

Jeg har prøvd å reinstallere men det går heller ikke!

Dette er kanskje et dumt spørsmål men er det en grense for hvor mange smilieyes man kan ha? Jeg vet at det er grense for hvor mange man kan ha i en topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...