Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:thumbup:

La inn temaet i min ny N73 og er kanonfornøyd!!

Takker og bukker Symbian_Pro - bra arbeid!

Edit: La inn den nye versjonen din og likte ikke den nye digitale klokka..

Alt for stor, ble vanskelig å lese med dobbel skrift å alt..

Endret av Razormail
Lenke til kommentar
Dette er vel det fineste, mest gjennomførte temaet jeg har sett så langt med unntak av klokka som har blitt nevnt av flere.

Det er nok ganske sikkert delte meninger om hvordan klokka skal se ut, jeg kunne tenkt med noe sånt som dette (liker ikke nokia klokka noe særlig):

http://www.zedge.net/?p=themes&item=95396

6962426[/snapback]

hehe, det var slik den så ut før. Den er fin den, med unntak av glowen.

Lenke til kommentar
Dette er vel det fineste, mest gjennomførte temaet jeg har sett så langt med unntak av klokka som har blitt nevnt av flere.

Det er nok ganske sikkert delte meninger om hvordan klokka skal se ut, jeg kunne tenkt med noe sånt som dette (liker ikke nokia klokka noe særlig):

http://www.zedge.net/?p=themes&item=95396

6962426[/snapback]

hehe, det var slik den så ut før. Den er fin den, med unntak av glowen.

6962460[/snapback]

Ok :) Har ikke testet temaet før nå jeg da :blush: Enig i at den klarer seg godt uten glowen, men jeg synes tallene er finere enn Nokia originale.

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

"Feilen" med klokken? Det er heilt klart ein smakssak, men det virker som om dei aller fleste er einige i at denne klokka ikkje er optimal. Eg er einig med ein tidlegare som viste til ei klokke med glow: Den klokka utan glow hadde vore veldig fin, trur eg! Men standard Nokia-klokke er etter min smak betre enn den som er i temaet no.

Og ja, temaet er flott!

(Med klokke meiner eg digital klokke).

Lenke til kommentar

..men funnet en liten ting da..egentlig 2.. det første er at når jeg skal lese en mottatt sms/mms så vises navnet til den jeg har mottatt fra i blå skrift med gul bakgrunn i " fra" feltet..og en annen ting som jeg ikke vet er "theme'n" sin årsak, er at alle mms jeg mottar får en svart hinne over bildene..

Endret av capone-82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...