Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries

Anbefalte innlegg

Ahhh box.net er nede o_o Sorry, her er en midlertidig rapidshare link: http://rapidshare.de/files/33976214/PearlB...rd_ED_.zip.html

Har også en liten gladnyhet. Jeg jobber med neste versjon, og alle bugs er nå fikset :D Inkludert den forhatte galleri-bugen. Må bare teste litt mer her før jeg kan laste den opp. Regner med å få den ferdig i løpet av et par dager max.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh box.net er nede o_o Sorry, her er en midlertidig rapidshare link: http://rapidshare.de/files/33976214/PearlB...rd_ED_.zip.html

Har også en liten gladnyhet. Jeg jobber med neste versjon, og alle bugs er nå fikset :D Inkludert den forhatte galleri-bugen. Må bare teste litt mer her før jeg kan laste den opp. Regner med å få den ferdig i løpet av et par dager max.

6913322[/snapback]

Endret skriftfargen for f.eks vyke og?

Lenke til kommentar
kan jeg få støtte fra noen andre slik at Symbian_pro fjerner den hvitstiplete linja i menyene slik at vi får en nærmest perfekt theme? :)

6913468[/snapback]

OK, kan jeg få noen motstandere i det minste? Dere kan ikke være likegyldig til dette. Det er en ganske stor detalj

6915395[/snapback]

Jeg synes at themet blir for "tomt" uten den hvite stripen

Lenke til kommentar
kan jeg få støtte fra noen andre slik at Symbian_pro fjerner den hvitstiplete linja i menyene slik at vi får en nærmest perfekt theme? :)

6913468[/snapback]

OK, kan jeg få noen motstandere i det minste? Dere kan ikke være likegyldig til dette. Det er en ganske stor detalj

6915395[/snapback]

6918654[/snapback]

takk:D

jeg synes det blir for rotete med, ser ut som den windowsbugen når du har merket noe, og markeringsvinduet henger igjen. Det ser mest feil ut når du har markøren på nederste valg, slik at du får en slags dobbeltlinje, markøren i tillegg til den stiplede.

At det originale temaet (blå versjon av denne) ikke har stiplet linje er også et poeng.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

6913468[/snapback]

6915395[/snapback]

6918654[/snapback]

takk:D

jeg synes det blir for rotete med, ser ut som den windowsbugen når du har merket noe, og markeringsvinduet henger igjen. Det ser mest feil ut når du har markøren på nederste valg, slik at du får en slags dobbeltlinje, markøren i tillegg til den stiplede.

At det originale temaet (blå versjon av denne) ikke har stiplet linje er også et poeng.

6919060[/snapback]

Deb orginalet har faktisk en svak hvit stripe der som stripen på black pearl er.

Har lagt ved åssen menyen blir hvis det ikke er en hvit stripe (Redigerte bare bildet i paint)

post-64377-1158960569_thumb.png

Endret av jealei
Lenke til kommentar

Lastet ned programvaren til Nokia som er beregnet for å lage Tema her forleden. Ikke veldig brukervennlig og innebærer en hel del jobb hvis man skal lage noe som ser bra ut. Og når jeg i tillegg mangler ett design-gen eller to, ga jegh egentlig rimelig fort opp.

Når jeg så dette temaet skjønte jeg med en gang at det var hva min Nokia 5500 mangler. Og joda, det ser knall ut. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Delavar og raakken. Dette er programutviklerene sin feil, rett og slett. Det er nemlig DE som har valgt den sorte fargen. Det er i hver fall sånn i Opera Mini. Regner med det er det samme I Vyke. I den nye versjonen av Pearl Black er det ikke en eneste sort skriftfarge. Kun hvit og grå. Skjekk også med standardtemaet. Fargen er sort til og med der. Temaet velger altså ikke fargen, det er programmet. Skuffende programmeringsjobb fra opera og vyke sin side. De burde vite at hvis man lar programmet bruke bakgrunnen fra gjeldene tema, må programmet også bruke fargen på fonten! Enten begge eller ingenting. Her har de tatt kun en. Ta gjerne kontakt med dem for å be dem rette dette i neste versjon, men det er ingenting jeg kan gjøre med det uten å gjøre Pearl Black bakgrunne hvit (altså, bakgrunnen som går igjen i hele temaet), noe jeg ikke akter å gjøre :p

Pinglebolle, De fleste andre temaer har dog denne stripen, men jeg har fjernet den nå og det ser bra ut. Og siden det ser ut som flertallet vil ha den vekk så vil den forbli fjernet :) Slik ser det ut uten:

screenshot0051pw1.png

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd ut temet i noene uker, og reagerer på 1 ting.

Designet er stilig, og gjør seg veldig godt på min svarte N80. Men innendørs, er det nesten umulig å lese teksmld for eksempel. Jeg måtte rett og slett skifte tema fordi jeg ikke klarte å lese mld. Synd syns jeg, for dette er noe av det stiligste temaet til mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...