joackim Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nice! Bra du tok deg tid til å fikse buggene! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette er det beste themet til N80 jeg har sett så langt. Håper det kommer flere! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei, jeg lurte på om det går ann og få til en landscape musicplayer til n93, siden den kan være i landscap modus Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ser utrolig bra ut. Gjør det noe forskjell på hastigheten på telefonen om man installerer temaer til minnekortet eller telefonen? Synes telefonen blir litt tregere med enkelte temaer, men orker ikke ha 20 mb av 40 totalt på telefonen med temaer.. Lenke til kommentar
bønnien Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Veldig veldig bra, og konge at du fikset de småbuggene som var. Ser fram til å se flere themes fra deg! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det nye Peral Black temaet ser kanon ut Symbian_Pro. Jeg lurer på en liten ting, er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne et tema som er installert? Det var ikke noen funksjon som het noe ala valg->slett ... Det må vel gå an å fjerne installerte temaer? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 på programbehandling kan du slette temaer Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 på programbehandling kan du slette temaer 6956290[/snapback] takker... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 jealei, Tror ikke det. Den burde komme automatisk hvis du bruker telefonen i landskapsmodus og så starter musikkspilleren. Hvis ikke det funker tror jeg ikke det går. demeyfint, Mulig det vil gå litt fortere men er ikke sikker. Uansett bruker themet under 100 kB så det burde gå greit å installere på telefonminne. Til alle andre: Takk for tilbakemeldingene Det kommer mer. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ser unektelig bra ut den siste versjonen. Ikke helt fortrolig med den digitale klokka, så må vel prøve å ut den analoga etter hvert. ... Dette er programutviklerene sin feil, rett og slett. Det er nemlig DE som har valgt den sorte fargen. Det er i hver fall sånn i Opera Mini. Regner med det er det samme I Vyke. I den nye versjonen av Pearl Black er det ikke en eneste sort skriftfarge. Kun hvit og grå. Skjekk også med standardtemaet. Fargen er sort til og med der. Temaet velger altså ikke fargen, det er programmet. Skuffende programmeringsjobb fra opera og vyke sin side. De burde vite at hvis man lar programmet bruke bakgrunnen fra gjeldene tema, må programmet også bruke fargen på fonten! Enten begge eller ingenting. Her har de tatt kun en. Ta gjerne kontakt med dem for å be dem rette dette i neste versjon, men det er ingenting jeg kan gjøre med det uten å gjøre Pearl Black bakgrunne hvit (altså, bakgrunnen som går igjen i hele temaet), noe jeg ikke akter å gjøre Er dette noe du vet sikkert? Såvidt meg bekjent er alt Opera Mini gjør å spørre telefonen om ett tekstfelt. Hvordan dette tekstfeltet ser ut, er helt opp til telefonen. Har brukt temaet ditt noen dager og testet ut ulike Java-applikasjoner. Felles for de har vært at tekstfelt gir sort skrift på temaets bakgrunn. Noen som har sett applikasjoner som ikke gjør det? Viktig å understreke at dette gjelder Java-applikasjoer. Med .sis-filer ser jeg ikke bort fra at man har større muligheter for å skreddersy utseendet. Ble litt overrasket når jeg så dette temaet første gang. Mest av alt fordi Nokia ikke leverer telefoner med sort bakgrunn, for at det tar seg godt ut hersker det ingen tvil om. Kan årsaken rett og slett være at sort tema gjør telefonen ubrukelig med visse Java-applikasjoner? Virker kanskje litt kritiskt dette innlegget. Men det er ikke ment slik. Ditt tema blir å finne på min Nokia 5500 fremover. Tar meg heller bryet med å bytte tema hvis jeg skal skrive annet enn brukernavn, passord og kjente URLs i Opera Mini. Endret 28. september 2006 av knutaj Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hvis de ikke har mulighet til å la temaet bestemme fargen på skriften, må de heller ikke la temaet bestemme bakgrunnen. Da får de legge inn sin egen hvite bakgrunn i så fall. Uansett om det er mulig å endre skriften i java eller ikke, så er det i hvert fall ikke mulig å endre den fargen i temaet, fordi den er sort uansett hvilket tema du har. Da er det desverre ekstremt lite jeg kan gjøre. Vel... du kan jo alltids vente på Pearl White Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vel... du kan jo alltids vente på Pearl White 6957665[/snapback] Kommer den også? Så da kan vi vente: Pearl Red Pearl White Pearl Grey Pearl ?? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det blir nok flere enn det også Lenke til kommentar
jealei Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvor lang tid tar det før de kommer da? og hva med pearl green? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvis de ikke har mulighet til å la temaet bestemme fargen på skriften, må de heller ikke la temaet bestemme bakgrunnen. Da får de legge inn sin egen hvite bakgrunn i så fall. Uansett om det er mulig å endre skriften i java eller ikke, så er det i hvert fall ikke mulig å endre den fargen i temaet, fordi den er sort uansett hvilket tema du har. Da er det desverre ekstremt lite jeg kan gjøre. Vel... du kan jo alltids vente på Pearl White 6957665[/snapback] All den tid det kun er en brøkdel av Opera Mini-brukerne som benytter Serie 60 og kun en forsvinnende liten liten del av de igjen bruker et tema men sort bakgrunn, har jeg litt problemer med å se dette som et Opera Mini-problem. Det er vel heller en svakhet i tema-funksjonaliteten eller evt. i programmet fra Nokia du lager temaer med. Pearl White? Ellers takk, tror jeg står over. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kan du vær så snill si ifra hvis du får den til å virke på N70? Det hadde vært drit bra! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) jealei, Det vet jeg ikke. Pearl Green kommer også. knutaj, Det har veldig lite med saken å gjøre. Programutviklere skal alltid sørge for at programmet fungerer uansett theme. Gjør de ikke det er det DERES feil og ingen andres. Dette er ikke et problem med Nokia's program. Programmet er laget for å endre menyene på telefonen, ikke endre hvordan tredjepartsprogramvare som andre lager ser ut. ibrar, Ok, kan gjøre ett forsøk til på en N70 versjon. Prøv Denne: Pearl Black 2.5 [2nd ED FP3] Hadde vært fint hvis dere N70/N90 brukere kunne gi tilbakemelding på om den virker. Sist gang ble temaet nesten helt hvitt hehe. Kom gjerne med noen screenshots også. Endret 28. september 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det har veldig lite med saken å gjøre. Programutviklere skal alltid sørge for at programmet fungerer uansett theme. Gjør de ikke det er det DERES feil og ingen andres. Dette er ikke et problem med Nokia's program. Programmet er laget for å endre menyene på telefonen, ikke endre hvordan tredjepartsprogramvare som andre lager ser ut. 6959039[/snapback] Opera Mini fungerer da utmerket uavhengig av tema. Evt. problemer oppstår jo i det man benytter et mindre brukervennlig tema. Et tema som benytter samme bakgrunnsfarge som skriftfargen man får når man ber om en standard tekstboks. Vet ikke om du er klar over det, men Opera Mini gir sort skrift på hvit bakgrunn helt uavhengig av tema både i Windows Mobile og på eldre Serie 60-modeller. Så dette med å bruke temaets bakgrunn er neppe Opera Minis påfunn, men telefonens. Men er vel like greit at vi lar ballen ligge, enige blir vi uansett ikke. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hvor oppstår problemet? I Opera-mini. Hvem er det da sin feil? Opera. At du i det hele tatt kan mene noe annet er utenfor min forstand. Selfølgelig kan opera velge en hvit bakgrunn hvis de vil! Har ikke opera kontroll over sitt eget program kanskje? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Opera Mini fungerer da utmerket uavhengig av tema. Evt. problemer oppstår jo i det man benytter et mindre brukervennlig tema. Litt selvmotsigende? Uansett, jeg er med Symbian_Pro her. Det er ingen ting han kan gjøre for å rette opp i problemet. De eneste som kan fikse dette er de som lager Opera mini, ingen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå