WaterMarked Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nettspillet handler om at du har kjøpt et hus som det spøker i. Spillet var nokså ekkelt, så dere som har peiling vett sikkert hva for et spill jeg snakker om. Fant forresten link på forumet tidligere, men finner det ikke igjen. HJELP... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Spillet hadde litt The ring feeling... Tror og spillet er laget av sony.. Er det ingen som har peiling?.... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Spillet hadde litt The ring feeling...Tror og spillet er laget av sony.. Er det ingen som har peiling?.... 6790393[/snapback] Jeg har ikke peiling men det hørtes bra ut... Kan noen huske dette? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nettspillet handler om at du har kjøpt et hus som det spøker i. Spillet var nokså ekkelt, så dere som har peiling vett sikkert hva for et spill jeg snakker om. Fant forresten link på forumet tidligere, men finner det ikke igjen. HJELP... 6786049[/snapback] Kan du fortelle mer om det spillet? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Var det et flashbasert spill laget i sammenheng med den amerikanske versjonen av filmen "The Grudge"? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Hva meir kan jeg si om spillet... Vell, du kjøper et hus som det spøker i. Nå du begynner på spillet så står du ved inngangsdøra, og du kan velge om du vill gå opp, se i speilet '' noe som jeg gjorde,skvatt som f**n :!: '' husker og jeg gikk opp så opnet jeg klesskapet, plutseligt så sprang jeg ned i full fart og datt om. Skikkeligt ekkelt spill. Det har litt The ring stevning, nå jeg såg i speilet så sprang det noe som lignet på ei lita jente.... Spillet er slik nå du klikker der du vill gå så er det som film, di har filmet en som går opp trappene Feks. Forstår dere hva jeg mener?.... Eg spillte det ikke noe spesielt pga det var så ekkelt, så jeg kan ikke si noe stort meir enn hva jeg har skrevet nå. :!: Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Var det et flashbasert spill laget i sammenheng med den amerikanske versjonen av filmen "The Grudge"? 6791226[/snapback] Har ikke peiling... Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror det er Exmortis du tenker på. For skummelt for meg iallfall. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Nope, var ikke det.... Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Exmortis var jo litt gøy. Spillte til jeg stod fast. Kom ikke lenger en til jeg fikk åpna safen..var så mange lange bøker jeg ikke gadd lese, har ikke tolmodighet til det. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Kanskje det er dette spillet Endret 3. september 2006 av Husgark Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje det er dette spillet 6797201[/snapback] Passer i allefall bra til trådstartes beskrivelse, sitter å spiller det nå, virker litt creapy Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Får ta meg en kikk når jeg ikke er hjemme alene. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeppzzz, det er det spillet! TAKKER STORT!! Lenke til kommentar
XBOX1995 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke jeg men jeg vet om et, www.bitefight.no Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oi satt med det spillet husgark linket til og det var faen meg skummelt. Måtte faktisk slå av... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke jeg men jeg vet om et, www.bitefight.no Trend å vekke 2 år gamle poster eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå