Squirt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har kjøpt meg ekstern harddisk og gjort ALT som står i manualen og sånn. Problemet nå er att etter å ikke ha brukt dataen på 3 dager (restarta den etter jeg innstallerte på samme dag), og nå vil ikke dataen oppfatte att harddisken er koblet til! I stad kom det sånn "ny maskinvare innstallert og klart il bruk", etter att jeg tok USB kabelen ut og inn i daten. Men etterfulgt av den fine beskjeden, kom det "kan ikke finne maskinvare" eller noe. Hva kan være problemet? Harddisken er på master, for det stod det i manualen, og det er en stasjonær PC. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sikker på at det stod at den skulle stå som master hvis du kun brker den som ekstra lagringsplass og ikke som systemdisk? Goscinny Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det skal ikke ha noe å si for maskinen om du kobler den til med USB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå