atticus Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ja og hvordan tror du jeg skal kunne svare seriøst på dette når du bare leser overskriften på tråden og ikke hele suppa? Og hvordan veit du at jeg ikke har gått igjennom alle sidene ? Det har jeg nemlig.. Lenke til kommentar
SMARTGUY Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 19:22, skrev atticus: Ja og hvordan tror du jeg skal kunne svare seriøst på dette når du bare leser overskriften på tråden og ikke hele suppa? Og hvordan veit du at jeg ikke har gått igjennom alle sidene ? Det har jeg nemlig.. Ja da er det bare å konstatere at du har missa poenget. PEACE! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 18:41, skrev SnowDOG_:Pokker det var tider det! Nja. Jeg likte det svenske programmet bedre. Sajber, var det ikke det mon? MSNBC hadde også et mer seriøst tvprogram om data før, minnes jeg. Var nokså bra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jaja men så hadde vi bare nrk1 og tv2. Husker eg nesten fikk overdose av glede da eg var og besøkte min søster og hun hadde kabel tv og noe som het .tv Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Først og fremst, SMARTGUY: Du har jo allerede "markert" deg i en tidligere tråd, og synspunktene i den sammenheng er jo relativt sammenfallende. Hvorfor da nok en gang gå ut med "Hvorfor i huleste"? Jeg kan strengt tatt ikke se noen som helst grunn til nok en gang å "ta i" som du gjør, i emnefeltet? Ta det litt vakkert nå, og les skriften på veggen! Bortsett fra det: Et slikt program som du etterlyser, vil tross alt være ganske "smalt", med tanke på interessen. Jeg vil tro at 80-90% av PC-brukere i Norge vil bry seg døyten om hvordan man optimaliserer sin hjemme-PC, i allefall hardwaremessig, og dermed er temaet uinteressant for de aller fleste TV-selskaper. Som allerede nevnt har det jo år om annet vært gjort visse forsøk på dette, og såvidt jeg husker hadde bl.a. SVT en serie med programmer om temaet, som etterhvert døde hen. Hvorfor, har jeg allerede fremsatt noen tanker om. Substansen i ok.no ligger nok gjennomgående langt over interessefeltet for den vanlige bruker, og vil av den grunn neppe være et aktuelt tema i et evnt. samarbeid med et TV-selskap. Langt de fleste PC-brukere forholder seg stort sett til Word, Excel, og PowerPoint, og enkelte andre applikasjoner og leser sin mail på nettet, ferdig med det. Jeg tillater meg derfor å tro at gjennomsnittsbrukeren klarer seg med dette, og vil sjelden eller aldri ha behov for å tweake hverken BIOS eller skjermkort, eller for den saks skyld bygge sine egne maskiner! Dermed faller en slik ide på stengrunn, og nettopp derfor oppstår fora som f.eks ok.no! Men bevares! Hadde vi vært en nasjon med overklokkere og PC-guruer, så hadde det nok kanskje fenget ett og annet TV-selskap? Men slik er det nå engang ikke. Det bør du innse, selv om tanken kanskje er god? Men tidene forandrer seg jo, og interessene med disse, så: Some day, but not yet! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er faktisk en egen kanal for data... .tv tror jeg den heter. Der tester de spill og hardware og ellers det som måtte være interresant.. Kanalen får man i en av programpakkene til Canal Digital. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Dr.X skrev (2002-10-27 15:08): Quote: Hvorfor det? Personlig synes jeg heller det er sånne flamende fjortiss-drittunger som deg som burde vært bannet! Hva vet du om aldren min? Og ossen kan du si at JEG skulle vært bannet? Jeg har vel aldri kritisert noen her så voldsomt!? Jeg syns jeg har hjulpet en del folk på forumet her, bla. annet på hw.no ! DEG burde man ha kicka! Vell når skal folk skjønne at fjortiss ikke er en Alder ,men en sinstilstand?? Har nevnt dette 5-6ganger men det er ingen som skjønner det.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 CFD: Jeg forstår. :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 I Tyskland har dem et program som heter Giga på NBC tror jeg (www.giga.de) Programmet sendes alle arbeidsdagene i tre timer tror jeg. Det er mange forskjellige avdelinger f.eks. HELP, eller GAMES eller noe slikt. Jeg ser på dette hele tida når jeg er i tyskland på besøk hos min far! Sjekk hjemmesida! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: LarsC skrev (2002-10-28 15:52):CFD: Jeg forstår. :smile: Fint at noen skjønner det da :smile: Trodde det meste jeg hadde gjort her var forgjeves.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå