Gå til innhold

Hvorfor i huleste finnes det ingen dataprogram på TV??

SMARTGUY

Anbefalte innlegg

Har lurt en stund på dette. Kan ikke fatte og begripe hvorfor ingen har satt i gang dette. Kan det være at ingen tør stikke ut hakespissen og risikere å få på pelsen for det de sier er feil eller hva tror Dere?.

Her burde kanskje HW.no starte et samarbeid med TV2 eller TVNorge eller noe. Hadde nok fått masse seere hvis det var gjort på rette måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey.. Nå er jeg ikke med helt her..

Først så forbanner du hardware.no og overklokking.no for at små fjortiser ødelegger Pc'er med overklokking på din "bekostning" også plutselig skal du "hjelpe" hw.no?

For å være helt ærlig.. Hvordan kan jeg ta deg seriøst mer ?

JEG ER EN STOLT OVERKLOKKER!

" Gi meg din hånd og jeg skal klokke den "

EDIT : Glemte å skrive på at "ide'en" din tror jeg faktisk kunne "slått ann" a-tv = atticus television

: P4 2ooo @ 2600 :

: Asus P4B533-E :

: Asus Gf4 TI46oo :

: IBM Deskstar 60GB :

: TwinMos 256MB DDR :

: LiteOn 40X @ 48X :

[ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-10-27 01:29 ]

Lenke til kommentar

Den dårlige utviklingen i IT-markedet og -bedrifter er vel ingen pådriver for et slikt program heller.

Jeg vet ikke hvor mange som så Spider, men jeg tror ikke det var så vanvittig mange.

SVT har/hadde et ok program som iallefall gikk i tre sesonger, men jeg vet ikke om de har tatt det av plakaten.

Lenke til kommentar

Ide'en er jo grei nok. Men hvis et slikt program skulle få seere, så kunne de ikke gå på en bitteliten nisje. Overklokking og casemodding ville vært utelukket. Hovedsakene måtte desverre være gørr kjedelige, og for den vanlige mann i gata... dvs "hvordan lese VG", "hvordan skrive et brev i Word" osv...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 01:24, skrev atticus:

okey.. Nå er jeg ikke med helt her..

Først så forbanner du hardware.no og overklokking.no for at små fjortiser ødelegger Pc'er med overklokking på din "bekostning" også plutselig skal du "hjelpe" hw.no?

For å være helt ærlig.. Hvordan kan jeg ta deg seriøst mer ?

Ja og hvordan tror du jeg skal kunne svare seriøst på dette når du bare leser overskriften på tråden og ikke hele suppa?

Lenke til kommentar

Nå blir dette off-topic, men hadde du egentlig ventet deg noe annet når du i din første post her på forumet går ut å kritiserer en stor gruppe av mennesker og annklager overklokkere for å drive svindel?

Dette kommer du nok til å få kritikk for i lang tid uansett hvor skikkelig du nå og i fremtiden oppfører deg.

Som man rer så ligger man, heter det i et gammelt ordtak :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Hvorfor det?

Personlig synes jeg heller det er sånne flamende fjortiss-drittunger som deg som burde vært bannet!

Hva vet du om aldren min? Og ossen kan du si at JEG skulle vært bannet? Jeg har vel aldri kritisert noen her så voldsomt!? Jeg syns jeg har hjulpet en del folk på forumet her, bla. annet på hw.no ! DEG burde man ha kicka!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 15:08, skrev Dr.X:

Hva vet du om aldren min? Og ossen kan du si at JEG skulle vært bannet? Jeg har vel aldri kritisert noen her så voldsomt!? Jeg syns jeg har hjulpet en del folk på forumet her, bla. annet på hw.no ! DEG burde man ha kicka!

Ja, så nå skal JEG OGSÅ bannes nå da? Hvorfor det? Fordi jeg kritiserte deg? Herregud!

Og du klarer heller ikke å komme med noen grunn til at smartguy skulle bannes, det eneste han har gjort er å starte en diskusjon og forsvart sine synspunkter på en rasjonell måte. Skal man banne noen bare fordi 90% av brukerene er uenige??? Tror ikke det!

Lenke til kommentar

Quote:

Ja, så nå skal JEG OGSÅ bannes nå da? Hvorfor det? Fordi jeg kritiserte deg? Herregud!

Du sa jo at JEG skulle bli banna, hvor da ikke du ??

Quote:

Og du klarer heller ikke å komme med noen grunn til at smartguy skulle bannes, det eneste han har gjort er å starte en diskusjon og forsvart sine synspunkter på en rasjonell måte. Skal man banne noen bare fordi 90% av brukerene er uenige??? Tror ikke det!

Jepp !

Lenke til kommentar

Dette for også være off-topic. Smartguy kommer bare med en mening som kan tolkes på mange måter.(kødd) Men at dere faktisk er så barnslig at dere hisser dere opp over det finner jeg svært betenkelig. Dere går faktisk så langt som og ønske han bannet. Akkurat det sier egentlig forferdelige mye om hvem som faktisk burde ha vært bannet! Barnslige ************!

Dette minner meg om han fyrn som sa casemodding er blodharry. Folk ble jo dritsure på han... Ufattelig merkelig at enkelte personer overhodet ikke tåler noe som helst kritikk at det de måtte holde på med. De hyler opp og "forsvarer" hobbyen sin som det faktisk skulle være veldig viktig... Skjerp dere!

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-10-27 16:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 14:27, skrev SnowDOG_:

Gikk det ikke noen data program på tv for en del år siden med han brille fyren og noe irc greier?? pleide å se på det men hadde selfølgelig ikke internett på den tiden.

Jojo. Spider på 'krinken. Erik Meyhn elns het programlederen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 16:25, skrev Dr.X:

Du sa jo at JEG skulle bli banna, hvor da ikke du ??

OMG, jeg sa at DRITTUNGER SOM DEG burde bli banna, jeg sa ikke at DU burde bli banna, dvs. jeg skiller mellom sak og person (noe du tydeligvis ikke forstår).

Quote:

Quote:

Jepp !

Tror ikke dette utsagnet krever noen kommentar akkurat!

Hvilket nivå befinner en diskusjon seg på hvis alle som har upopulære meninger skal møtes med personangrep?

PS: Du er en drittunge uansett alder!

(Og jeg må si jeg setter pris på ironien i nicket ditt, at noen så hinsides en akademisk grad som overhodet mulig kaller seg dr.! LOL!)

[ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-10-27 17:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 17:05, skrev LarsC:

Quote:

Den 2002-10-27 14:27, skrev SnowDOG_:

Gikk det ikke noen data program på tv for en del år siden med han brille fyren og noe irc greier?? pleide å se på det men hadde selfølgelig ikke internett på den tiden.

Jojo. Spider på 'krinken. Erik Meyhn elns het programlederen.

Pokker det var tider det!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...