spot_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har planer om å bestiller meg en ny PC i nermeste framtid. Jeg skal bestille den i deler. Jeg har studert den nye Intel prossessoren (core2 duo) og har bestemt meg for å gå for E6600. Som kabinett har jeg planer om shuttle, og der er jeg litt i tvil fordi jeg vet ikke helt sikkert hvilket hovedkort som støtter denne prossessoren. Jeg tror jeg går for Sapphire Radeon X1900 XTX som mitt skjermkort. Som ram skal jeg gå for Corsair TWIN2XP2048-6400C4 (vist du vet om noe litt billigere men like bra så kom med det). Det vil si jeg også må ha et hovedkort som støtter TWIN2 og Intel core2 duo. Som harddisk skal jeg ha Western Digital Caviar 320GB S-ATA som har 16MB Cache og 7200rpm. Denne skal jeg ha 2 av. Jeg vil gjerne at dere skal komme med så mange forslag som mulig, fordi jeg vil gjerne ha den beste gaming PCen for denne prisen(12-14K). Mva. Eqip Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Det meste der ser veldig bra ut. Men hvorfor vil du ha minne med CL4? Det blir vel en pc i SFF-format og lite egnet til overklokking? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Det meste der ser veldig bra ut. Men hvorfor vil du ha minne med CL4? Det blir vel en pc i SFF-format og lite egnet til overklokking? Hilsen, efikkan. 6785933[/snapback] 1. Den ser ikke grei ut, fordi jeg mangler en shuttle\ hovedkort som takler den nye Intel core2 duo prossesoren. 2. Jeg har ingen planer om overklokking, i vært fall ikke i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå